Ga naar inhoud
  • 0

Gaat dit passen


gti-mkv

Vraag

Ik kom deze set bruin leder tegen, zou dat best graag willen in mijn auto. Ik heb al donker bruin stof en kunststof delen. Was dit ook de kleur leer die bij die kunststof delen werd geleverd origineel? Oftewel past dat bij elkaar.

 

Dan als tweede, deze hebben stoel verwarming voor en achter, memory, ventilatie, massage en licht lijsten in deur panelen. Dat heb ik nu allemaal niet, is dat (eenvoudig) werkend te krijgen?

 

 

fe79c1f89c77bf70b744ef6c7aaf0ea1.jpg

9c5e055ae2c5ac8fa34775fb26b3c14e.jpg

6bfb06765d6e4d0e05c020607ec2e6f2.jpg

47163d9be71cbd5cda8c466017d4531c.jpg

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Is niet zomaar even aangesloten. Memory stuurdoos zit normaal bij de bestuurders stoel. Moet je wel wat voedingen naar de stoelen trekken voor de elektrische verstelling. Dan ook een nieuw clima paneel voor de stoelverwarming. Ook in de middenconsole moet een nieuwe cover krijgen voor de bediening van de verwarming van de achterbank. Dan nog aanknopen bij de can bus voor de memory. De deurpanelen kan je relatief werkende krijgen maar zonder extra schakeling of bedrading zal het enkel rood of wit branden. Voor de rest zijn de panelen gewoon uitwisselbaar. Best een hoop werk maar erna ga je er wel dubbel en dik geniet van hebben. Sleutels afstemmen op de zithouding van de persoon/bestuurder in te stellen per sleutel. Zetelverwarming is aangenaam met de komende koude periode. Met een juist setje spiegels kan je ineens ook deze laten afstemmen met het geheugen van de stoelen. Ik geniet nog elke keer van de memory en easy entry functie.

Ook zit het leder gewoon lekkerder en straalt het meer klasse uit. Een totale opwaardering voor het interieur !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ids, laat even weten op welke pinnen van de achterste ruitmotoren je de ambientetverlichting in de deurpanelen gaat aansluiten. Zelf kwam ik destijds niet verder dan parallel aan de instrumentverlichting, maar dat 'regelt' niet hetzelfde als op de specifieke aansluiting voor Ambientverlichting op de voorste ruitmotoren. Die aansluiting zouden de achterste ruitmotoren ook moeten hebben, maar is mij niet gelukt om ze te achterhalen.

 

Ambienteverlichting gaat uit wanneer de dashboardverlichting op het laagste nivo gezet wordt, terwijl de instrumentverlichting blijft branden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ids, laat even weten op welke pinnen van de achterste ruitmotoren je de ambientetverlichting in de deurpanelen gaat aansluiten. Zelf kwam ik destijds niet verder dan parallel aan de instrumentverlichting, maar dat 'regelt' niet hetzelfde als op de specifieke aansluiting voor Ambientverlichting op de voorste ruitmotoren. Die aansluiting zouden de achterste ruitmotoren ook moeten hebben, maar is mij niet gelukt om ze te achterhalen.

 

Ambienteverlichting gaat uit wanneer de dashboardverlichting op het laagste nivo gezet wordt, terwijl de instrumentverlichting blijft branden.

Op de achter portieren zit de aanluit punten voor de sfeer verlichting in de deurportieren op

 

linker achterdeur /rechter achterdeur T20K/4  op de sfeer verlichting 2, massa op 1

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden