Ga naar inhoud
  • 0

Werking vermoeidheid rijden waarschuwing?


reprise3

Vraag

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

In de stuuras zit een sensor die meet hoeveel kracht (koppel) er op het stuur wordt uitgeoefend. Nadat de auto gestart is wordt hiervan een profiel opgebouwd en dat wordt gedurende de rit vergeleken met hoe het stuur bediend wordt. Indien er afwijkingen in de metingen voorkomen die kunnen wijzen op concentratieverlies, dan wordt het kopje koffie getoond. Wordt er dan niet gestopt dan wordt na 15 min nog een keer het kopje koffie getoond. Wordt er dan niet gestopt dan wordt het kopje koffie niet meer getoond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

In de stuuras zit een sensor die meet hoeveel kracht (koppel) er op het stuur wordt uitgeoefend. Nadat de auto gestart is wordt hiervan een profiel opgebouwd en dat wordt gedurende de rit vergeleken met hoe het stuur bediend wordt. Indien er afwijkingen in de metingen voorkomen die kunnen wijzen op concentratieverlies, dan wordt het kopje koffie getoond. Wordt er dan niet gestopt dan wordt na 15 min nog een keer het kopje koffie getoond. Wordt er dan niet gestopt dan wordt het kopje koffie niet meer getoond.

Gelukkig dat de auto niet verder ingrijpt. Je zal gek staan te kijken, als ie uit zichzelf een parking oprijd :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

In de stuuras zit een sensor die meet hoeveel kracht (koppel) er op het stuur wordt uitgeoefend. Nadat de auto gestart is wordt hiervan een profiel opgebouwd en dat wordt gedurende de rit vergeleken met hoe het stuur bediend wordt. Indien er afwijkingen in de metingen voorkomen die kunnen wijzen op concentratieverlies, dan wordt het kopje koffie getoond. Wordt er dan niet gestopt dan wordt na 15 min nog een keer het kopje koffie getoond. Wordt er dan niet gestopt dan wordt het kopje koffie niet meer getoond.

 

Gelukkig dat de auto niet verder ingrijpt. Je zal gek staan te kijken, als ie uit zichzelf een parking oprijd :lol:

 

Bij de B8 grijpt ie toch op een gegeven moment wel in, of heb ik dat mis?

Ik dacht zoiets te hebben gelezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

In de stuuras zit een sensor die meet hoeveel kracht (koppel) er op het stuur wordt uitgeoefend. Nadat de auto gestart is wordt hiervan een profiel opgebouwd en dat wordt gedurende de rit vergeleken met hoe het stuur bediend wordt. Indien er afwijkingen in de metingen voorkomen die kunnen wijzen op concentratieverlies, dan wordt het kopje koffie getoond. Wordt er dan niet gestopt dan wordt na 15 min nog een keer het kopje koffie getoond. Wordt er dan niet gestopt dan wordt het kopje koffie niet meer getoond.

 

ik vind dat dan toch wel 'n behoorlijk onbeschoft systeem, als die dan niet eens effectief 'n kopje koffie serveert na je er zo op te verlekkeren :mad:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

vind ik je reinste kolder die functie,als je uitstoot te hoog is dan een melding geven ok.......

VW's stoten niks uit, als ze 'n roetfilter hebben. Tenminste, dat verhaal vertelt men mij jaarlijks op de keuring hahaha :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden