Ga naar inhoud
  • 0

verlichting aanhangwagen schakelt uit na 5 seconden


edr

Vraag

Beste Forumleden,

 

Ik heb een probleem met de verlichting voor een aanhanger van mijn Volkswagen 2.0 tdi 3c5 uit 2006

Als ik de verlichting van de auto aanzet bij aangekoppelde aanhanger stopt de verlichting van de aanhanger na ongeveer 5 seconden.

Als ik de verlichting van de auto uitzet en weer aan zet doet de verlichting het weer... Voor zo'n 5 seconden....

 

Dit is nu bij twee aanhangers het geval dus ligt het niet aan de aanhangers ( is mijn conclusie).

 

Kan iemand me helpen met dit probleem?

 

Alvast bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Heb het zelfde probleem maar dan enkel met de remlichten. Getest met 2 aanhangwagens

Hang ik deze aan een andere wagen dan werkt alles normaal.

Bij me zijn de lichten wel aangepast naar de full guy-mod (skyline) of het hiermee te maken heeft geen idee. Mogelijk dat ik iets verkeerd heb ingesteld heb is ook mogelijk, moet is eens vergelijken met iemand.

 

Heb je ook toevallig uw lichten aangepast? ( via tapatalk is onderschrift niet te zien vandaar mijn vraag)

 

Verstuurd vanaf mijn Lenovo S6000L-F met Tapatalk

aangepast door PassatMotion
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb het zelfde probleem maar dan enkel met de remlichten. Getest met 2 aanhangwagens

Hang ik deze aan een andere wagen dan werkt alles normaal.

Bij me zijn de lichten wel aangepast naar de full guy-mod (skyline) of het hiermee te maken heeft geen idee. Mogelijk dat ik iets verkeerd heb ingesteld heb is ook mogelijk, moet is eens vergelijken met iemand.

 

Heb je ook toevallig uw lichten aangepast? ( via tapatalk is onderschrift niet te zien vandaar mijn vraag)

 

Verstuurd vanaf mijn Lenovo S6000L-F met Tapatalk

Dany

Ik had ook de full guy mod en nooit geen problemen gehad met een aanhanger.

Dus toch misschien een instelling?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden