Ga naar inhoud
  • 0

automatisch klappen achterbank


ids30postma

Vraag

Sinds kort B7 interieur erin zitten en ik dacht dat ik dan ook het automatisch klappen van de achterbank had  ( doormiddel van de hendel over te halen in de kofferbakruimte) maar de bank doet helemaal niks, ik constateer dat er geen veer word opgespannen bij het terug klappen van de rug leaning...

 

Iemand die misschien weet hoe dit werkt.. op Etka en Elsawin staat er niks over geschreven..

 

Gr ids

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoi Ids, ik heb dus een 3aa limo, maar de hendel in de kofferbak is er alleen voor het ontgrendelen van het slot. Ik moet dan, via de achterdeuren, de leuning zelf naar voren duwen. In mijn optiek heeft de ontgrendeling via de kofferbak niet of nauwelijks toegevoegde waarde. Weet niet of het bij een variant anders is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nou, als dat zo is vind ik dat wel iets toevoegen. Ik weet niet beter of het maakt in een sedan niet uit of je het nu vanuit de kofferbak ontgrendeld, of van achter de rugleuning, je moet toch handmatig de rugleuning omklappen. Ik zie bij mij ook geen mechaniek die dat mogelijk zou moeten maken, dus dan zal het er bij mij niet opzitten.

 

Groeten,

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden