Ga naar inhoud
  • 0

Radio CD-speler uitbreiden c.q. vervangen?


Chrissie

Vraag

16 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

De RCD510.

 

Advies wil je meer zaken in de toekomst bv.VRC (achteruitrijcamera) zoek dan 1 waar dat mogelijk is.

 

Verder zijn er 2 versies van de RCD510, de Delphie (chinese) zonder RDS, deze heeft geen weergave van de zendersnaam

Of je hebt de Bosch (eurpesche versie) deze heeft wel RDS.

 

Schijnt (heb ik geen ervaring mee) dat de Bosch ook een betere ontvnagst heeft.

Verder heeft deze radio 2 antennes nodig (zowel links als rechts op de C-style.

 

Bij mij zat  er een RNS300 in welke maar 1 antenne nodig heeft, heb er dus een bij geplaatst voor beter ontvangst.

aangepast door gerjol
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

bij mijn auto zat er in het handschoenenkastje een CD wisselaar waar 5 Cd's in kunnen. Die speelt dus geen MP3 af.

 

Jan

 

Juist,die...ik ben weer mee ;)

 

Momenteel ben ik van alles aan het uitzoeken.

Ik begrijp dat de rns 510 die je rond de €400,- vindt geen originelen zijn.

En dat je rekening moet houden met de uitvoering ervan (type A-B anders trekt die je aacu leeg?!)

 

De rcd510 vind ik bijna niet?! Nieuw althans...

 

Ben wel deze tegen gekomen : http://www.autopar.nl/volkswagen/passat/volkswagen-passat-2005-2008/radio-navigatie/vw-rcn320-radio-bluetooth-sd-mp3-radio

Origineel en gratis inbouw.

 

Maar ik overweeg ook om Dieseltje een PB te sturen.

 

 

Zoek zoek zoek....denk denk denk...

Zucht...

aangepast door Chrissie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nee, helaas heb ik ook geen bluetooth module in de auto.

Zelfs geen aux ingang op de radio/cd-speler, althans niet aan de voorzijde...

 

Het wordt er niet makkelijker op lol.

Er zijn best veel zaken waar je blijkbaar aan moet denken.

1 Of 2 antennes...

Navigatie of niet...

Rns look of origineel en indien look, welke..

 

Moeten ze eigenlijk allemaal ingeleerd worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Indien je een RNS cloon wil dan kan je idd best Dieseltje eens een PB doen,

volgens ik de laatste keer gevolgd had, had hij een nieuw systeem binnen dat met android werkt. Ook Matthijs (Vdub) was er lovend over.

Bij zo een cloon systeem heb je alles in 1 en deze zijn ook redelijk uitgerust en communiceren ze meestal ook met de clima en de teller, weergave van de parkeersensoren enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Indien je een RNS cloon wil dan kan je idd best Dieseltje eens een PB doen,

volgens ik de laatste keer gevolgd had, had hij een nieuw systeem binnen dat met android werkt. Ook Matthijs (Vdub) was er lovend over.

Bij zo een cloon systeem heb je alles in 1 en deze zijn ook redelijk uitgerust en communiceren ze meestal ook met de clima en de teller, weergave van de parkeersensoren enz.

Helemaal mee eens. Presoonlijk zou ik ook voor de clone gaaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Even een oud topic omhoog kicken ...

 

Ik wil graag een radio met mogelijkheid tot afspelen van MP3, makkelijkste zou voor mij zijn om deze op een SD kaart of USB te zetten en afspelen, maar daarnaast vind ik het leuk om b.v. de weergave van de CC te zien, stoelverwarming, parkeersensoren.

 

Nu heb ik in mijn Passat (2006) een nieuwe clima laten plaatsen, dus weergave zou mogelijk moeten zijn. Maar ik lees ook hierboven over 2 antennes ?

Origineel is mijn 3C uitgerust met navi (MFD2), kan ik een RCD510 een op een uitwisselen of dien ik dan ook nog een antenne bij te plaatsen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden