Ga naar inhoud
  • 0

Bijrijdersstoel neerklappen


MiC2005

Vraag

Hoi leden,

 

Ik heb een bijrijdersstoel waarbij je de rugleuning middels een draaiknop naar voren kan zetten. Eerder had ik hier een hendel voor wat vrij makkelijk ging.

Echter krijg ik de stoel maar ongeveer 45 graden waardoor ik helemaal geen lange spullen kan vervoeren in de auto. Er is nog ruimte zat tussen stoel en dashboard om nog verder te buigen.

Zie ik iets over het hoofd of kan dit type stoel gewoon niet verder plat.

 

Ook als ik echt vlak wil laden en de achterzitting vertikaal zet, zit deze zitting eigenlijk in de weg om lange spullen te laden. Hij steekt namelijk ver boven het laadvlak uit.

Als ik de zitting weg kan halen kan ik flink wat meer lengte laden echter lukt het mij niet om die zitting makkelijk te demonteren.

Hebben jullie tips hiervoor? Ik heb de Passat stationwagen pas en ken nog niet alle snufjes ;-)

 

Alvast bedankt voor de moeite.

 

MiC

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Omdat het topic in "algemeen" staat weet ik niet zo over wel type passat het hier gaat.

Bij mijn vorig stoffen comfortline interieur zat op de bijrijdersstoel (manueel verstelbaar) een knop die mogelijk maakte de rugleuning volledig naar voor te plooien en dan kreeg je idd een mooi vlak voor lange dingen te vervoeren.

 

Ik maak via jouw tekst op dat je de leuning naar voor kantelt en dat je dan niet ver genoeg kan, kan je wel ver genoeg wanneer je de zetel naar de achterbank kantelt - normaal gaat deze wel redelijk plat dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden