Ga naar inhoud
  • 0

Dringend hulp gevraagd :(


Vw_ham

Vraag

Beste forumbroeders,

 

 

Zwaar miserie, een ramp, ramp en nog eens een ramp.

 

Even de situatie beetje uitleggen,

dus ik heb een passat cc bouwjaar 2009 laatste onderhoud was gebeurd op 123000km(groot onderhoud)

Auto heeft nu 133000km.

Auto gestart op de snelweg even 160 gereden, afrit genomen en er begon ineens een lichtje te knipperen zo'n geel spiraaltje.

Stond aan stoplicht doe even de motor aan en uit zodat het icoontje weggaat maar auto wilt niet meer starten.

depannage gebeld, komt eraan pakt zijn computer en zegt pomp van olie ofzoiets is kapot

dus auto naar garage gebracht, wat bleek injectoren kapot en motor zat vol met klein ijzeren deeltjes daardoor zijn de 4injectoren kapot gegaan, dus hebben ze de motor proper gemaakt en 4 nieuwe injectoren in gedaan, auto start maar viel weer uit dus hebben ze ineens

hogedrukpomp, opvoerpomp, opvoerpomp in de tank, hoge drukrail + sensor vervangen.

resultaat AUTO START NIET en ze weten nu echt niet wat er vervangen moet worden.

Heb er een paar fotos bijgedaan me de fout codes die de computer gaf

 

Een hoop geld en miserie, heeft er iemand ervaring gehad zoals dit of zou er iemand een oplossing weten??

 

Alvast bedankt voor de reacties

post-20705-0-94356700-1443023522_thumb.jpg

post-20705-0-73942300-1443023562_thumb.jpg

post-20705-0-28044700-1443023791_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Foutcodes hebben volgens mij niets met het probleem te maken, het zijn of kunnen zelfs oude fouten zijn die niet gereset zijn.

Het lampje op de laatste foto is niet goed, maar daar waren jullie al achter gekomen.

 

Maar even wat meer gegevens geven van de Passat, is het een diesel, zo ja welke motortype en Pk's etc etc

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/35359-mazoutpomp-dieselpomp-kapot-met-zware-gevolgen/

 

Als ze hem hebben gestart en daarna alles hebben vervangen dan zou het best wel eens kunnen dat de injectors weer stuk!

aangepast door Vinniepilon
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden