Ga naar inhoud

VW schandaal?


silvergrey

Aanbevolen berichten

Ohhhhh economisch hebben de Amerikanen weer geld nodig, om het vervolgens weer in Defensie te stoppen.

 

Dus dachten ze laten we nou VW maar eens aan de tand voelen, kijken of er wat Miljarden weg te halen valt.

Volgens mij moeten ze ook maar eens naar hun eigen GM kijken, zullen daar geen schandalen dwalen onder de diesels die ze produceren ;)

 

Ich bleiben Volkswagen treu ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhhhh economisch hebben de Amerikanen weer geld nodig, om het vervolgens weer in Defensie te stoppen.

 

Dus dachten ze laten we nou VW maar eens aan de tand voelen, kijken of er wat Miljarden weg te halen valt.

Volgens mij moeten ze ook maar eens naar hun eigen GM kijken, zullen daar geen schandalen dwalen onder de diesels die ze produceren ;)

 

Ich bleiben Volkswagen treu ;)

 

Pickups vallen volgens mij niet onder die milieuregels....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de beschuldiging klopt zijn ze wel degelijk fout geweest. 

 

Maar wat ik interessant vind is of alleen VW hier aan doet.

Ik denk dat andere ook over de scheids lijn gaan om verkoop te winnen. Belangen zijn zo groot.

 

De melding komt van derde, hebben die er belang bij? Vaak meldt iemand zo iets met een deel eigen belang.

 

En de Amerikaanse overheid laat VW het nog wel samen met hun oplossen.

Ondanks dat ze de eerste keer niet goed gedaan hebben.

 

Zouden de engineers van de CARB van de eerste keer (2009) niet gevraagd hebben naar hoe het is opgelost?

Ik zou wel willen weten wat er is veranderd als controle instantie.. 

 

Technisch is de oplossing zo simpel,  wat Matthijs al aangaf.

 

Ik ben heel benieuw wat hier uitgaat komen. 

Het is koren op de molen voor alle milieu organisaties die de testen niet goed vinden. 

aangepast door ATS
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach mannen, soms zijn dingen zo simpel.

Sinds heel wat jaren bestaat de top 3 van grootste auto fabrikanten wereldwijd uit;  GM (USA), Toyota (Japan) en VAG (Europa). GM stond al jaren op nummer 1.

 

En paar jaar geleden zou Toyota GM naar de kroon gaan steken als grootste autofabrikant ter wereld. mede door hun success met de Prius, wereldwijd maar in het bijzonder in de Good ol' Joe Es of Eéé.

é voila, daar was "Trottle-gate". Nergens ter wereld hadden de Priussen last van hangende gaspendalen, behalve in ?...... Juist de USA !

Met Amerikaans theater moesten de Japanners daar een openbare knieval maken. De CEO Noord Amerika van Toyota verscheen huilend op de persconferentie.....
Aan het einde, niemand hoorde meer wat er nou precies van gekomen is, heeft Toyota een paar duiten aan claims gekost en liep af met een sisser.

 

Nu is VAG een paar maanden geleden GM voorbij gestoken en zou als nummer 1 autobouwer te boek gaan voor 2015.

En "opeens" klopt er geen zak van de emissie van de VAG diesels in......  AMERIKA. Goh !! ... Raarrrrrr....

 

Trek je Eigen conclussies, maar ik denk dat dit puur politiek is. Zouden alle andere fabrikanten dit dan niet hebben/kunnen? Ik geloof het niet...
America, FUCK YEAH !!!

aangepast door DenV5Passat
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou mijn TDI verbruikt ook meer dan aangegeven in het boekje door VW. Ga ook schade vergoeding eisen.

En die verbruiksgetallen kloppen ook nooit. Het is toch te gek dat je gebruikers moet vragen wat het brandstofverbruik is.

De garages, verkopers zegeen het niet. Hun antwoord is altijd. Ja dat hangt van je rijstijl af. Belading wegdek etc etc.

Dat is wel waar maar mijn Passat moet binnekort 3,9 liter per 100km gaan verbruiken. 1 op 25.

Hoe in hemelsnaam ga ik dat ooooooit krijgen als de Jan modaal 1 op 12 rijdt. Waarom geen opgave bij 100 km per uur zoveel, bij 120 zoveel, bij 130 zoveel. Met opgave gewicht, bandentype, luchtdruk, wegdek etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@BUMBER2015

Welkom op het forum. Voorstellen is niet verplicht maar wordt zeer gewaardeerd.

Mocht je je eigen en je passat voor willen stellen kan dat in het Ik ben.....En ik rij..... topic.

Bent u blij met onze hulp, steun dan de club.Zo word je Full Member

Veel leesplezier.

 

Als je wat langer op het forum was had je mijn commentaar met sarcasme gevat.

Mijn TDI heeft geen add blue maar is wel gechipt en verlaagd en 225 sloffen. Natuurlijk haal ik de waardes never nooit :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

La última novedad es que los motores diésel de 1,2 litros también podrían estar afectados por el software fraudulento que permitía aprobar las pruebas de emisiones contaminantes pese a que en marcha los coches superaban ampliamente los límites legales.

 

Bron: http://economia.elpais.com/economia/2015/09/25/actualidad/1443187042_507219.html

 

Betekent dus dat het, hoe kan het ook anders, 1.2 tdi ook gefraudeerd is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

inmiddels is al bekend dat er van de 23 geteste automerken/modellen maar 3 voldoen aan de uitstootnorm, overigens staat de Golf, waar het schandaal over begonnen is helemaal onderaan met 1x teveel uitstoot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die hele test is ook lachwekkend. Tegenwoordig kan je toch realtime op de openbare weg testen. Nee doen we lekker makkelijk op een testbank met een doos donuts op schoot. Ja jullie moeten met schonere diesels komen want dat bepalen wij (overheid) enne dat testen we op een hele domme oude manier. Niet sjoemelen he!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden