Ismayil Geplaatst 20 september, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 20 september, 2015 (aangepast) Het gaat om een Passat 2.0 tdi BKP. Gechipt naar 170/175 pk. Ik heb het gevoel dat hij niet meer is zoals hij moet zijn. namelijk rond 170 pk. Kan iemand hier even naar kijken? Alvast muchos grandos. Nog bedankt voor je tip Wulfke! Log BKP..xls 20 september, 2015 aangepast door Ismayil Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ismayil Geplaatst 20 september, 2015 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 20 september, 2015 (aangepast) - 20 september, 2015 aangepast door Ismayil Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ismayil Geplaatst 20 september, 2015 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 20 september, 2015 Heb ik geprobeerd. Ik krijg dan een melding dat ik hier geen toestemming voor heb. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ismayil Geplaatst 20 september, 2015 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 20 september, 2015 Converteren is het omzetten van een bepaalde bestandstype naar een ander type. Copy/past werkt ook niet. Je hebt dan een onleesbaare overzicht. Gr. Ismayil Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ismayil Geplaatst 20 september, 2015 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 20 september, 2015 Dit is heel wat anders dan een rijdend log van kanaal 3, 8 en 11. Gr. Ismayil Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ismayil Geplaatst 20 september, 2015 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 20 september, 2015 Laten we maar even wachten op de pro's. Want jij en ik zijn geen gouden duo. Gr. Ismayil Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
wulfke Geplaatst 20 september, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 20 september, 2015 Sorry dat ik geen pro ben maar toch reageer, je zal de log file moeten converteren naar bvb een .xlsx bestand (exel file) omdat je niet gemachtigd bent om een .CSV file hier te uploaden. maar blijkbaar zou het hernoemen van de file naar een .txt bestand ook gewoon moeten lukken. En als dat allemaal niet lukt kan je ook met bvb print screens werken en hier dan uploaden als afbeelding hierin een topic waarin een log is toegevoegd http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/36914-verlies-van-turbodruk-bij-3000-rpm/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vdub Geplaatst 20 september, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 20 september, 2015 ik vind de benamingen van de logs erg vreemd, zal wel een china-versie zijn. Als ik het zo mag zeggen uit de log lijkt het dat ie heel laat opspoelt, het lijkt op geen vaccuum op de drukdoos van de turbo Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ismayil Geplaatst 20 september, 2015 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 20 september, 2015 Hallo Vdub, en waar moet ik nu naar kijken? Waar ligt de drukdoos? Kan het aan een vacuumslang liggen? Gr. Ismayil Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vdub Geplaatst 20 september, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 20 september, 2015 de drukdoos zit op de turbo, het best te zien van onderaf, er loopt een vacuumslangetje van de drukdoos naar boven langs de intercoolerbuis naar de N75/magneetkleppenblok. Het slangetje wil wel eens doorschuren, je hebt dan geen vacuum meer op het potje waardoor de variabele geometrieschoepjes op de 3000rpm> stand blijven staan. Heb je wel vacuum dan trekt het potje de schoepjes eerst in de lage toeren stand en laat dat steeds meer los als je hoger gaat draaien Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten