Ga naar inhoud

Hoe krijg ik een log op het forum?


Ismayil

Aanbevolen berichten

Het gaat om een Passat 2.0 tdi BKP.

Gechipt naar 170/175 pk.

 

Ik heb het gevoel dat hij niet meer is zoals hij moet zijn. namelijk rond 170 pk.

 

Kan iemand hier even naar kijken?

 

Alvast muchos grandos.

 

 

Nog bedankt voor je tip Wulfke!

Log BKP..xls

aangepast door Ismayil
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry dat ik geen pro ben maar toch reageer,

je zal de log file moeten converteren naar bvb een .xlsx bestand (exel file) omdat je niet gemachtigd bent om een .CSV file hier te uploaden.

maar blijkbaar zou het hernoemen van de file naar een .txt bestand ook gewoon moeten lukken.

En als dat allemaal niet lukt kan je ook met bvb print screens werken en hier dan uploaden als afbeelding

 

hierin een topic waarin een log is toegevoegd

http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/36914-verlies-van-turbodruk-bij-3000-rpm/

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind de benamingen van de logs erg vreemd, zal wel een china-versie zijn.

 

Als ik het zo mag zeggen uit de log lijkt het dat ie heel laat opspoelt, het lijkt op geen vaccuum op de drukdoos van de turbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

de drukdoos zit op de turbo, het best te zien van onderaf, er loopt een vacuumslangetje van de drukdoos naar boven langs de intercoolerbuis naar de N75/magneetkleppenblok.

Het slangetje wil wel eens doorschuren, je hebt dan geen vacuum meer op het potje waardoor de variabele geometrieschoepjes op de 3000rpm> stand blijven staan.

Heb je wel vacuum dan trekt het potje de schoepjes eerst in de lage toeren stand en laat dat steeds meer los als je hoger gaat draaien

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden