Ga naar inhoud
  • 0

Ruiten sproeivloeistof reservoir


Arjanr

Vraag

24 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

In de Knowlegde Base/Kennisbank hier staat volgens mij niks over het tankje.

Je kan je rechterwiel even naar links draaien, met torx 27 even de 4 of 5 schroefjes van de modderkuip losdraaien en dan kun je de tank al wel zien, kan net zo goed een lek rubber om het pompje zijn,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

In de Knowlegde Base/Kennisbank hier staat volgens mij niks over het tankje.

Je kan je rechterwiel even naar links draaien, met torx 27 even de 4 of 5 schroefjes van de modderkuip losdraaien en dan kun je de tank al wel zien, kan net zo goed een lek rubber om het pompje zijn,

Matthijs, je was net iets sneller.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bij de mijne was het inderdaad het pompje en het rubbertje. Als je eronder gaat liggen en je trekt het pompje eruit (wel ff die wielkup welke @@Vdub meldt verwijderen) zorg er dan voor dat je tankje helemaal leeg is anders zit je er zelf helemaal onder  :oops:

 

ps: ik had mijn volledige wiel eraf gehaald, net ff wat meer ruimte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

In de Knowlegde Base/Kennisbank hier staat volgens mij niks over het tankje.

Je kan je rechterwiel even naar links draaien, met torx 27 even de 4 of 5 schroefjes van de modderkuip losdraaien en dan kun je de tank al wel zien, kan net zo goed een lek rubber om het pompje zijn,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb het denk ik een maandje geleden gedaan, bij mij was de rubber niet slecht, maar een afdichtingsring in het pompje zelf. 

Nieuw pompje besteld en probleem was opgelost, kostte mij wel wat meer als 10€ toen, denk iets van een 30.

Een aanrader is ook om de pinker en de mistlamp (+grilletje) uit te bouwen, dan kunt ge er langs die kant ook aan, en dan hebt ge wat meer lichtinval bij het werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bij mij ook lekkage, rubbertje vervangen= geen resultaat, nieuw pompje+rubbertje (inmiddels €50,-!!) = geen resultaat. Alle schroefjes los maar.....Hoe krijg je dat ding er uit? 

met de voorbumper eraf en de koplamp eruit krijg je het reservoir er met wat draaien en keren er wel uit

post-13546-0-24974800-1468607265_thumb.jpg
 
heb er anders nog 1tje liggen die ik uit mijn 3C heb gehaald - mits je een gewone versie hebt - niet voor xenon
aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

met de voorbumper eraf en de koplamp eruit krijg je het reservoir er met wat draaien en keren er wel uit

 
 
heb er anders nog 1tje liggen die ik uit mijn 3C heb gehaald - mits je een gewone versie hebt - niet voor xenon

 

Koplamp moet er sowieso nog uit i.v.m. nieuwe unit plaatsen. Maar dat lukt zonder bumper er af.... zijn maar een paar boutje meer los natuurlijk...

De dieselleidingen die er bovenop liggen geven zoveel ruimte? Ik was bang dat die ook allemaal los moesten.

In ieder geval, bedankt voor de tip en het aanbod voor een vervanger. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden