Ga naar inhoud
  • 0

Mislampen inbouwen in passat 2005 b6


Medmoi

Vraag

Hallo allemaal,

 

Ik wil graag een aantal verbeteringen aanbrengen aan mijn auto. Te beginnen met mistlampen inbouwen (misschien met DRL).

- Wat heb ik hiervoor nodig en hoe kan ik dit het beste aanpakken?

- Waar zou ik goedkoop onderdelen kunnen vinden?

 

Het gaat om de VW Passat 2005 b6.

 

Alvast bedankt.

 

Groetjes Medmoi

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Als je de batterij en omkasting wat uitbouwt dan krijg je zicht op de kabeldoorvoer door het schutbord. Daar kan je een gaatje bij inprikken en de kabelboom doorvoeren. Daar kom je uit net boven de pedalen en zit je direct in het bereik van het boordnet. Boordnet moet geschikt zijn voor mistlichten en of voor mistlichten als bochtenverlichting of als DRL. Dan ook nog een set mistlicht units, de grilletjes kabelboom en uiteraard de lichtschakelaar niet vergeten. Kabelboom zal naar de linkse unit lopen en daar aftakken naar de rechtse unit zo achter de front grille door zo naar de rechtse kant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bedankt voor jullie tips zoals jullie konden zien ben ik nieuw in dit forum en moet nog uitvinden hoe je reactie op je vragen kon bekijken ik dacht dat je een mail kreeg als het op jouw vraag werd gereageerd maar moet nog uitzoeken hoe dat wekt vandaar de late reactie ik ga eerste maar een setje mislampen incl grill voor een goede prijs kopen (tips zijn welkom) en dan zal ik vast wel oproep doen op jullie kennis

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bedankt voor jullie tips zoals jullie konden zien ben ik nieuw in dit forum en moet nog uitvinden hoe je reactie op je vragen kon bekijken ik dacht dat je een mail kreeg als het op jouw vraag werd gereageerd maar moet nog uitzoeken hoe dat wekt vandaar de late reactie ik ga eerste maar een setje mislampen incl grill voor een goede prijs kopen (tips zijn welkom) en dan zal ik vast wel oproep doen op jullie kennis

Bij AutoHaas onze forum sponsor krijg je korting tot 30% heb je het nieuw en oem :mrgreen:. Het is ook wat je er voor uit wil geven en wat voor kwaliteit je wil. Er zijn meer manieren, wat je wil.

 

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb een setje gezien bij mislampen.nl voor 150 duro hier de gegevens ervan:

 

Artikelnummer: VW009C

OEM nummer: VW009C

Compleet Mistlampset Volkswagen Passat 3C

 

Mistlampen (set)

Roosters (set)

Montage schroefjes mistlampen

HB4 halogeen lamp (set)

HB4 stekkers (set)

Origineel VW schakelaar

Plug&Play Kabelset Mistlampen

 

Is dit alles wat ik nodig heb om aan de slagroom te gaan? Is de plug and play kabelset ook de kabel vanaf boorden die GERJOL ook bedoel en hoef ik verder niks laten inlezen (VCDS) bij de dealer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als al de hardware ( lampen, grilletje, bekabeling, schakelaar ) er in zit moet je een forum lid opzoeken in de buurt die het voor je kan aan zetten met VCDS. Dan hoef je niet naar de dealer. Let wel op dat de bedrading van de lampen goed aan gesloten is, anders gaat als je bochten verlichting programmeert de linker aan als je naar recht gaat en anders om :mrgreen:

 

Jan  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Beste forum leden, binnenkort wil ik een aantal aanpassingen doen aan de auto zoals o.a.het toevoegen van mistlampen. Maar voordat ik hiermee ga beginnen en van alles ga bestellen zou ik graag willen weten wat ik allemaal kan en al heb en of ik een andere boornet nodig heb dit op advies in dit forum nou is mijn vraag kan iemand mij misschien ermee helpen met het inlezen (VCDS) Ik woon in Ommen en kom ook regelmatig in Amersfoort maar ben ook bereid om een stukje voor te rijden.

 

Alvast bedankt.

 

Medmoi

aangepast door Medmoi
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Niemand??? Ik heb de mislampen,schakelaar en ook lichtsensor besteld het duur wel even voordat ik ze binnen heb in tussen had ik vraag mijn coming home werk maar wil ook graag leaving home actvieren kan iemand mij daarbij helpen natuurlijk ook tegen vergoeding.

 

Groeten,

Med.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden