Ga naar inhoud
  • 0

Blauwe naalden


Miorob

Vraag

Ik heb flink gezocht maar kan niet echt een how to vinden van het plaatsen van blauwe naalden.

 

Wat ik gevonden heb op het net is het uitbouwen van de tacho, de naalden verwijderen met een vork.

Wat ik zie bij naalden bestellen zijn de ledjes dus begrijp dat je ook gesoldeerd moet worden.

 

is dit goed te solderen of loop je toch flink risico dat je de boel sloopt??

 

dit filmpje vond ik zoals je dit moet solderen ...  https://www.youtube.com/watch?v=vH9eiGzn6vk

 

komt dit een beetje overeen of kan ik het beter uitbesteden??

 

grt Rob

aangepast door Miorob
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

+1

 

als je niet echt ervaring hebt met dit soort werk dan raad ik je toch aan om een ritje Etten-Leur te maken

Dan ook wel met het risico dat je met een teller upgrade (full option tft teller met blauwe naalden) naar huis gaat :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

klopt maar Etten-Leur is voor mij al snel ..... laat maar valt eigenlijk toch wel mee ( dacht dat het dik 2 uur rijden was ) :mrgreen:

 

teller upgrade... wat moet ik me daarbij voorstellen? Ik heb al kleurenscherm  ( highline van 2012 )

aangepast door Miorob
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

klopt maar Etten-Leur is voor mij al snel ..... laat maar valt eigenlijk toch wel mee ( dacht dat het dik 2 uur rijden was ) :mrgreen:

 

teller upgrade... wat moet ik me daarbij voorstellen? Ik heb al kleurenscherm  ( highline van 2012 )

De meest geupdate software, als dat er nog niet in zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hmm eerlijk gezegd vind ik het wit rood toch wel het mooiste,vroeger hadden ze blauw,ik meen in 2001 ofzo hadden de nieuwe vw s dat allemaal....

ik heb wel gezien op t net iemand die dit zo gedaan heeft dat de naalden van kleur veranderen als je bv te snel rijd enzo,dat vind ik dan wel weer wat hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden