Ga naar inhoud

BPM er af, auto goedkoper?


roelh

Aanbevolen berichten

als de bpm eraf gaat bij nieuwe auto's dan worden ze goedkoper. dit effect slaat dan ook door naar de gebruikte auto's. immers een auto van 1 jaar oud met 20000 op de teller zou dan duurder kunnen zijn dan een zelfde gloednieuwe in de showroom.

 

dus ja. ook op de gebruikte markt zullen auto's in prijs gaan zakken al zijn garagebedrijven natuurlijk heer en meester om de autokoper een poot uit te draaien dus die zullen wel weer wat verzinnen. lagere opkoopprijs (nog lager dan de soms belachelijke voorstellen die ze nu al doen) maar even zo dure verkoopprijs, met name bij die van 10 jaar of ouder.

aangepast door martin k
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee joh, kabinet wil zoveel. Als hier de bmp eraf gaat dan gaat het ergens anders er weer bij. Moet toch ergens vandaan komen.

dacht ik ook al. Dit is meer zo'n proef ballonnetje die straks zo weer door geprikt wordt.

@@roelh ik zou gewoon nu kijken en niet wachten op geruchten van de overheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben al aan het rond kijken. Heb ook leuke modellen gezien. Wil sowieso een highline heb ik mezelf al gezegd. Vind echter 11000 euro te veel geld. Mijn 3bg zal weinig meer opbrengen. Dus als er een keer een goeie langs komt, met een leuke prijs en kilometers, wordt ie van mij.

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden