Ga naar inhoud
  • 0

Inteken topic - Guy-mod kofferunits - 4de inbouwdag op 8 April


wulfke

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Er stond vandaag toch echt een Passat voor je deur en geen insignia te bekennen in een straal van 2 km.

Sterker nog, 2,5 uur geleden stond je Passat voor de deur toen ik voorbij reed :lol:

Ik schaam me zo dat ik de Insignia achter het huis parkeer :P

 

Die mooie, glimmende, blauwgrijze Passat die hier in de straat staat? Geen idee van wie dat ding is :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik schaam me zo dat ik de Insignia achter het huis parkeer :P

 

Die mooie, glimmende, blauwgrijze Passat die hier in de straat staat? Geen idee van wie dat ding is :mrgreen:

 

Als de passat niet van jou is en je weet niet van wie het is, dan mag je mij die onderdelen verkopen.

 

Ps:kom het zelf wel demonteren ????????????

aangepast door Rachid17
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

932874c9df4c093228a279438c31c77d.jpg

df20b8893e018a570cd28c65edeac060.jpg

16c901a5088190ea8d31d30e8094c6e5.jpg

e5526b7877a26e436c03f27ab5f4cbd0.jpg

5d7e2887f254966ee1e118f2408ab72b.jpg

66efcf1f76fb491e21eb6c2d85cb2b56.jpg

b86f44178e1e74e66e4728ab4839a50c.jpg

3a815efb76c3a081629318314d78baca.jpg

Ziet er goed uit jongens. Lekker weer ook

 

 

Caddy 2K TDI Ravenna Blue

107KW (Hartog getuned)

Caddy 2016 Achterlichten

HighLine ++ ( 3D Teller/MFL/Bochtenverlichting LED/Xenon 6000K/LED knipperlichten/Bouwlamp voor achteruitrijden :wink: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dennis,family wulfke,bedankt voor de broodjes en de gehaktballen ???? en iedereen die aanwezig was voor de gezelligheid. Op na de volgende mod dag. Ik heb vandaag op de terug reis nog even gauw m'n volgende mod gescoord bij Ac parts. M'n volgende twee mods worden Cc interieur vol leer en memory en Mod2 wordt dcc schokdempers heb de hele set compleet met alle sensoren dus heb weer wat voor de boeg????

post-23587-0-34282400-1491673590_thumb.jpg

post-23587-0-54594900-1491673605_thumb.jpg

aangepast door Passat Rdi
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zo Ronald @ is net vertrokken en daarmee zit 4de inbouwdag er ook op.

 

Terug 2 leden met een Guy mod erbij,

welkom bij de club @@helibart en @@comfortcruiser

leuk jullie eens ontmoet te hebben.

 

Dan was Dennis er ook bij die zijn koplampen heeft gewisseld die hij van Rob had overgenomen.

Moest de bumper hiervoor gedemonteerd worden.

Ondertussen was de guy mod bij Bart al ingebouwd en netjes gecodeerd - wel even bezig geweest om een goeie buiten unit te plaatsen want meerdere waren defect.

 

Dan verder gedaan met deze van Michel en hier dan ook de guy mod ingebouwd en de dynamische knipper modules ingebouwd. Ook gekeken om de V159 te vervangen want er zat een fout in de clima hierover. Ondertussen was Rob bezig met mijn ABS ombouw omdat deze moest gewisseld worden naar een 109  versie. Ineens ook de handrem module vervangen naar een 3C8 om auto hold in de teller te kunnen hebben.

 

Dan was het etenstijd en waren de broodjes er en ook Dennis had lekkere gehaktballen meegebracht. lekker smullen dus !

Tussendoor ook lekkere stroopwafels gegeten die Michel had meegebracht.

Nog even wat berichten gechecked omdat Niko nog steeds niet aanwezig was en de guy mod bij hem op de planning stond.

Na het middag eten dan verder gedaan met de klep van de airco en Rob had dan de ABS al volledig ingebouwd en netjes gecodeerd.

Dan moest de koppeling sensor nog vervangen worden maar dat bleek dan uiteindelijk niet de juiste te zijn en deze moet ik nog eens bestellen bij de dealer en vervangen.

 

Dan bij Dennis @@Dabrother de dynamische knipper modules ingebouwd.

Ondertussen waren Michel en Rob vertrokken. Dan is Ronald @ aan de handrem-achterrem revisie begonnen.

Dat ging niet zonder slag of stoot en was echt wel nodig - links achter was er het slechtste aan toe en was het verschil goed merkbaar.

Rechts achter was in betere conditie maar was ook nodig - werkte ook wat tegen bij het terug samenbouwen en ook bij het willen ontluchten zat de onlucht nippel muurvast. Maar de volharding en vastberadenheid van Ronald zorgde ervoor dat de aanhouder gewonnen heeft en de rem uiteindelijk ontlucht kon worden. Dan nog eens het bleed proces doorlopen en dan zat de rem revisie erop. Wereld van verschil nu je de handrem hoort dicht lopen - ook zijn de handrem stelmotoren vervangen door een ali express setje wat nu perfect werkt.

 

bij deze dus heel erg bedankt voor de revisie Ronald !

Rob , bedankt voor de ABS wissel, handrem wissel, en het vervangen van de koppeling sensor !!

 

Hebben het zeer goed getroffen met het weer ! was terug een leuke dag en hoop dat de aanwezige dan dat ook zo hebben ervaren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dennis,family wulfke,bedankt voor de broodjes en de gehaktballen en iedereen die aanwezig was voor de gezelligheid. Op na de volgende mod dag. Ik heb vandaag op de terug reis nog even gauw m'n volgende mod gescoord bij Ac parts. M'n volgende twee mods worden Cc interieur vol leer en memory en Mod2 wordt dcc schokdempers heb de hele set compleet met alle sensoren dus heb weer wat voor de boeg

ooo jee, en na afloop terug wat bedrading voor in mijn kratje .. :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gelieve de andere leden die zich nog willen aanmelden voor deze mod dat deze dan deze lijst aanvullen. Ik heb er al enkel bij gezet maar ik wil niet alle PB's gaan uitpluizen van wie wat wil hebben.

Heb er een paar bij gezet waarvan ik voldoende info heb gekregen (tenzij je toch niet meer wil op de lijst staan dan pas je dit maar aan).

Bij het aanvullen van de lijst kan ik rekening houden met welke onderdelen ik moet binnen halen en wat ik bvb moet regelen enz.

Bedankt.

 

Guymod sedan


Vinniepilon – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 20 feb)
Passat Johnny - Bi-color - 2 witte stippen - 2 hoek  units (set is geleverd en ingebouwd door de klant - AFGEWERKT op 11 April)
JVN91 – Bi-color – 2 witte stippen - P&P kabelboom (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 14 mei)
Butcher (Andre) – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 20 feb)
Ozzy40 – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 20 feb)
Rachid17 – Bi-color – 2 witte stippen - P&P kabelboom (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 14 mei)

Ettie - Bi-color - 2 witte stippen - P&P kabelboom (Set is geleverd en ingebouwd door de klant - AFGEWERKT op 4 augustus)

Hrvatinl - Bi-color - 2 witte stippen - optie dynamische knipper modules (set is gebouwd en ging op 8 april ingebouwd worden.)

Rachid17 - Bi color - 2 witte stippen - in te bouwen in donkere Hella set

Lonnebol - ??

 



Guymod variant


Passat Rdi – Bi-color – 2 witte stippen - inbouwen in hella lichten (Set is ingebouwd - AFGEWERKT)
Diver (Jan) – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT 20 feb)
Mausey (Maurice) – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 14 mei)
Fappie (Ronald) – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT 20 feb - in de nieuwe passat ingebouwd op 16 juli)
Jurgen TDI – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ontvangen door de klant- 06 okt - zelf in te bouwen door de klant)
Dieseltje – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 16 juli)

Thijs - Set D - 2 witte lenzen - bi-color ledringen incl inruil eigen units (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 14 mei)

dietrix - set bi-color ledringen - aparte witte lens - inbouwen in R36 set (Set is ingebouwd - AFGEWERT op 21 juli)

Nick0016 – set Bi-color ledringen (Set in ingebouwd incl vervangen buitenunits - AFGEWERKT op 10 Sept)

Iroa-2 - Bi-color – 2 witte stippen - P&P kabelboom (Set is op weg naar de klant - 10 okt - zelf in te bouwen door de klant)

Glowie – Bi-color – 2 witte stippen (eventueel intacte hoeklicht(en) bijleveren)

Michel de Zeeuw – Bi-color – 2 witte stippen - optie op SML donker (niet meer actief sinds 25 maart 2016)

Auke – Bi-color – 2 witte stippen (niet meer actief sinds 27 sept 2016)

Rowdy Bos - set bi-color ledringen - aparte witte lens (niet meer actief sinds 22 okt 2016)

Comfortcruiser- 2 witte lenzen - bi-color ledringen incl inruil eigen units - optie dynamische knipper modules (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 8 April)

Passat_v5 - 2 witte lenzen - bi-color ledringen incl inruil eigen units - optie dynamische knipper modules (set is ingebouwd - AFGEWERKT op 18 Maart)

Knutsel - 2 witte lenzen - bi-color ledringen incl inruil eigen units - optie dynamische knipper modules (set is ingebouwd - AFGEWERKT op 18 Maart)

Bjeli - 2 witte lenzen - bi-color ledringen incl inruil eigen units (set is ingebouwd - AFGEWERKT op 18 Maart)

Neef Rob RDi - 2 witte lenzen - bi-color ledringen incl inruil eigen units (set is ingebouwd - AFGEWERKT op 18 Maart)

Helibart - 2 witte lenzen - bi-color ledringen incl inruil eigen units (set is ingebouwd - AFGEWERKT op 8 April)

Rob 1.8turbo - 2 witte lenzen - bi-color ledringen incl inruil eigen units

Daniel1988 - 2 witte lenzen - bi color ledringen - in te bouwen in OEM R36 set

Tikra - 2 witte lenzen - bi color ledringen incl inruil eigen units

 


Aparte ledringen

 

ATS – set Bi-color ledringen - (set is verzonden - 10/02/16' - SET IS ONTVANGEN)
Harold – set Bi-color ledringen - (set is verzonden - 10/02/16' - SET IS ONTVANGEN)
HarmenVD – set Bi-color ledringen en 1 extra witte stip (variant) - (set is verzonden - 10/02/16' - SET IS ONTVANGEN)
7700 – set rode ledringen (set is verzonden en ontvangen)

Stapper - set Bi-color ledringen - (set is verzonden - 21/03/16' - SET IS ONTVANGEN)

Jardo - set Bi-color ledringen - (set is verzonden op 16/02/17 - in te bouwen door de klant - voor EOS project)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden