Ga naar inhoud
  • 0

Guy mod


Passat Rdi

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Zit net nog is te kijken volgens mij hoef je bij mij niet te boren gaatjes zitten er al in lijkt wel of er wit foam achter zit.

 

maak je geen illusies, als die lampen nog niet open gebroken zijn, zitten daar géén gaatjes in ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb wat foto's binnen gekregen van het aanbod maar bij de led ringen heeft hij nog een set of 9 enkel rood en 2 sets rood/oranje.

Ombouwen voor 2 achteruitrijlichten (witte lens wisselen met de rode) zou geen probleem zijn, daar zijn er nog redelijk wat van ter beschikking.

Ik kan eventueel wel de contact gegevens overnemen van zijn ringen leverancier.

Toch blijft het een redelijk bedrag om te investeren en ga ik al wat setjes moeten verkopen om uit de kosten te komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Misschien is het een idee om in elk geval een indicatie te geven van de prijs?

Bijvoorbeeld: compleet set Guy-mod lampen kost....., met lampenruil kost het ....., enkel ledringen kost......

Dan kun je misschien een balans opmaken van mensen die écht interesse hebben en eventueel aanbetalen ofzo?

Voor diegene die nog geen Guy-mod hebben: het is écht SUPERKICKE!!!!

Ik doe 's avonds expres m'n auto 600X op en van het slot! ????????????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

dit zijn de prijzen die Guyke hanteerde,

 

Set kofferuntis met 2 witte stippen en bi color ledringen incl inruil van de eigen koffer units komt op 130eur

Set kofferunits met rode en witte stip en bi color ledringen incl inruil van de eigen koffer units komt op 110eur

Set kofferunits met rode en witte stip en rode ledring incl inruil eigen koffer units komt op 90eur

 

prijzen zijn excl plaatsing

 

 

Ledring set bi color komt op 75eur incl verzending

Ledring set rood komt op 55eur incl verzending

Aparte witte stip om te wisselen met de rode komt op 15eur excl verzending

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

en laat ons stellen dat ik zeker 6 full option sets moet verkopen om nog maar uit de kosten te komen.

maar aangezien er maar 2 set bi color ledringen beschikbaar zijn moet ik dan om te beginnen een lading bi color ledringen bestellen.

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik heb, om het wat overzichtelijk te houden, een nieuw topic geopend voor een interesse peiling te doen voor de guy mod

 

http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/36828-interessepeiling-guymod-kofferunits/&do=findComment&comment=657690

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kreeg ook nog bericht van Guyke dat hij nog een lading bi color ringen ging bestellen.

Dus bij een mogelijke overname kan ik ineens meerdere bi color sets maken.

Wil dan ook zeggen dat het overname bedrag wat hoger uit valt maar denk dat er meer interesse is in de bi color ringen en deze sneller verkocht zullen raken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wat is er eigenlijk nog meer nodig moeten er nog draden getrokken worden naar het boardnet en de buitenste lampen want dat kan van te voren natuurlijk al gedaan worden?

Je bent niet verplicht om een extra draad te trekken maar dan moet er zowieso een weerstand geplaatst worden aan het boordnet. Dit omdat het mistlicht dubbel wordt ingesteld en het mistlicht ook wordt geprogrammeerd als achterlicht (met een 3C8 boordnet ook als remlicht mogelijk).

Omdat je een dubbel mistlicht insteld moet het boordnet dus ook een verbuiker zien op die uitgang.

Mooiste is natuurlijk een extra draad te trekken naar het boordnet. Deze moet van aan het boordnet tot in de klep getrokken worden net als de 2 extra draden voor de knipperlichten van de bi color ring maar deze mogen achteraan blijven omdat hier afgetakt gaat worden van de hoeklichten.

Het bijkomend achteruitrijlicht komt parallel over het origineel achteruitrijlicht te staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

vanaf de klep vertrekken 3 draden

1ste van rechtse kofferklep unit door de klep doorvoer zo naar het boordnet - voor het bijkomend mistlicht

2de van de rechtse kofferklep unit door de klep doorvoer zo naar de rechtse hoek unit

3de van de linkse kofferklep unit door de klep doorvoer zo naar de linkse hoek unit

 

post-13546-0-03261300-1440350283_thumb.jpg

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ook duidelijk wulfke.maar als ik voor me zelf denk krijg ik toch alleen extra richting licht en extra rood rij licht en remlicht?

Met de bi color led ringen kan je de kofferunits zo aansluiten dat je huidig mistlicht vervalt en je dit vervangt naar een witte stip ipv een rode. Je huidig mistlicht wordt dan een 2de achteruitrijlicht (dus achteruitrijlicht zowel links als rechts)

 

De led ringen nemen de functie van de richtingaanwijzers over - dit is dan het oranje deel van de led

Het rode deel van de ring wordt geprogrammeerd als achterlicht - dus gaan de ringen op gedimde stand rood branden net als het achterlicht.

Het rode deel wordt ook geprogrammeerd als mistlicht - de ledringen gaan feller branden en fungeren nu als mistlicht - dus nu heb je ook mistlicht zowel links als rechts.

Met een 3C8 boordnet kan je de ring dan ook nog eens gaan programmeren als remlicht en gaat de ledring op volle sterkte branden wanneer je remt.

 

Tenzij je er voor kiest om de rode stip te laten zitten en dan is het zoals jij het zegt.

Mistlicht en achteruitrijlicht blijft onveranderd. Dan moet de paarse verbinding niet gedaan worden.

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Oke volgens mij heb ik dat boardnet al die heeft arjan volgens mij geplaatst ivm bocht verlichting en mistlampen.heb in elk geval al wat kabels te trekken thanks????????hoor wel hoe het loopt met de overname ☑

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden