Ga naar inhoud
  • 0

Guy mod


Passat Rdi

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Denk wel dat hij er nog heeft. Tijdens de fietsmeeting heb ik met hem er nog over gesproken om nog eens een guy mod dag te houden. In hoeverre dit nog door gaat weet ik niet. Ik ga nog eens luisteren of ik eventueel wat sets ringen kan bekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik moet de rechter buitenunit vervangen, omdat er steeds meer LED's uitvallen van zowel achter-/remlicht als knipperlicht. Ik heb begin dit jaar nog contact met Guy gehad, maar sindsdien reageert hij niet meer op pb's. Ik zit er over te denken om zelf te gaan hobbyen met een nieuwe lamp.

 

Ik twee vraagjes. Ik heb de door Guy donker gemaakte lampen.

- komt deze qua kleur overeen met de OEM R36 lampen? Is er iemand in de buurt van Leiden die OEM R36 achterlichten heeft waar ik evt. mee kan vergelijken? De R36 lamp is slechts €15 duurder dan de standaard lamp, dus dat scheelt hannesen met verf/plastidip)

- welke aanpassingen zijn er precies nodig aan de buitenste unit (ik heb v5.1, dus donker met SML)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@®win bij de door Guy donker gemaakte achterlichten is het chroom rond de leds zwart gespoten.

De R36 achterlichten hebben volgens mij donkerder glas.

@@Passat Rdi als je ringen hebt bemachtigd wil ik je wel helpen om ze in je lichtunits te plaatsen.

Hoewel dit ook redelijk simpel zelf te doen is.

Zoek het forum er maar eens op af, er is genoeg over te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ahh, kijk eens aan, das nostalgie. Weet niet of er nog online zijn die de aller eerste mod dag hebben meegemaakt. Was dan nog de opvolger van de bieg mod. Gaatjes boren, ledjes allemaal apart erin kleven en solderen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

even een update,

Ik heb contact gehad met Guyke en het aanbod gekregen om zijn volledige guy-mod handel over te nemen dit omdat hij zelf geen passat meer heeft en prive (wegens nieuw werk) het eigenlijk te druk heeft.

Nu zou ik wel interesse hebben omdat ik graag wel wat klus maar heb geen zin om er veel geld in te stoppen en na een tijdje met een zolder vol lampen achter te blijven.

 

Hij ging me nog een foto door app-en met zijn voorraad lampen en onderdelen om zo eens te zien wat hij nog allemaal heeft.

Ik weet dat er nog wel wat geïnteresseerden zijn maar niet echt bij gehouden wie of wat.

Ook zou ik me dan enkel bezig houden met de koffer units en niet het aanpassen van de buitenste lamp units om mezelf niet teveel werk op mijn nek te halen.

Ik hou jullie op de hoogte...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hij heeft schijnbaar nog redelijk wat lamp units liggen. Als ik de ringen alleen zou hebben zou ik het inderdaad zo doen. Enkel weet je niet wat je terug gaat krijgen van unit. Kan zowel 1 zijn met een barst in ofzo. Ze zouden dan eerst een unit moeten opsturen maar dit kan niet omdat je anders met een gat zit en zonder unit moet rond rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik wil graag mijn eigen lampen origineel houden, moet dan eerst opzoek naar een ombouw set, Of een set compleet overnemen. Moet je anders een inschrijf lijst maken. Dan de hele voorraad met zn allen kopen, blijf jij niet met de spullen zitten.

 

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb zwarte originele units die liggen vast niet voor het grijpen ????

Voor de jouwe is het geen probleem omdat je eventueel tot bij mij zou kunnen komen heb ik begrepen. Dan is het gewoon jouw eigen units open breken en de ledringen in plaatsen. En Dennis had ook al aangeboden om ze eventueel te willen inbouwen bij jou. Dan is het enkel de ringen die je moet hebben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De buitenunits werden door guyke aangepast om er sml in in te bouwen maar denk dat ik dit onderdeel niet zou bij nemen dan.

 

Mijn doel was om wat sets ringen binnen te hebben maar nu met het aanbod om de volledige voorraad over te nemen moet ik eens kijken of ik er nadien niet blijf mee zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden