Ga naar inhoud
  • 0

Harde trilling bij 2 speakers vandaan


trabelski

Vraag

Hallo,

 

Als ik het geluid wat harder zet tijdens een goed cdtje

Komt er linksachter vanuit het portier een harde trilling vandaan. Rechtsvoor zelfde geluid. Speakers klinken prima lijken mij niet kapot te zijn. Iemand een idee? Het is ook alleen bij bepaalde cds niet bij allemaal... Kunnen de speakers los zitten ofzo?

 

Gr

 

 

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dat je het niet altijd hoort kan komen doordat het zich alleen bij bepaalde frequenties voordoet. Het 'probleem' kenmerkt zich daarmee door een resonantiefrequentie.

 

Wat het is? Gewoon rooster of deurpaneel verwijderen zodat je de luidspreker (conus) kan zien. Een scheur moet je zo zien zitten.

Als de speaker los zit, dan even aandraaien. Is het wat anders, dan gewoon de luidspreker vervangen door een andere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat je het niet altijd hoort kan komen doordat het zich alleen bij bepaalde frequenties voordoet. Het 'probleem' kenmerkt zich daarmee door een resonantiefrequentie.

 

Wat het is? Gewoon rooster of deurpaneel verwijderen zodat je de luidspreker (conus) kan zien. Een scheur moet je zo zien zitten.

Als de speaker los zit, dan even aandraaien. Is het wat anders, dan gewoon de luidspreker vervangen door een andere.

oke thnx voor de tip kan ik het rooster alleen los halen zodat ik het kan zien of moet heel het deurpaneel eraf?.. als er speakers kapot zijn dan maar

even op zoek naar 2 leuke compo sets.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden