Ga naar inhoud
  • 0

Rammelen rechts achter 3c


Teddemans

Vraag

Tijdens mijn vakantie hoorde ik gerammel wat mijn inziens van het rechterachterwiel af kwam. Bij de garage, in Frankrijk, na laten kijken en hier hebben ze de veren vervangen. Was ook echt wel nodig. Echter het rammelen blijft, en in het dorp waar ik woon zijn nog al wat klinkerweggetjes waar het extra goed te horen is. Kan iemand me in de goede richting wijzen, waar ik dit probleem moet zoeken en kan verhelpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Heb dit ooit gehad met mijn vorige auto,was een jetta .Rammelen op klinkerwegen of slecht wegdek,na lang zoeken kwam dat rammelen van de achterste remklauwen.De dealer heeft toen nieuwe veertjes gezet die tss de remblokken steken en de geleiders van de remklauw voorzien van nieuw vet en het rammelen was weg.

Simpel test ,als je het rammelen hoort duw dan lichtjes op de rem,is het rammelen weg zijn het je remklauwen.

Grt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bij ons was het rammelen bij het rechterachterwiel een voorbode van het stelmotortje wat eraan ging op vakantie. Ik kon niets vinden wat los zat. Het enige wat ik vond is als ik tegen het wiel aan tikte de rammel er was. Je kon het ook alleen horen als je reed met een open raam. Na het vervangen van het stelmotortje rechtsachter is ook de rammel verdwenen. De rammel leek wat blik achtig 

grz Arthur

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat gerammel van achter heb ik ook, heb de achterbak al eens leeg gehaald maar je blijft het nu en dan wel eens horen.

Nu heb ik onlangs de trailer module moeten vervangen en daar lag achter de bekleding van de achterbak een mooie Knipex kniptang die ze vergeten waren bij de trekhaak montage.

Die heeft daar dus 7 jaar leggen rammelen............

 

Een groot deel van het gerammel ben ik kwijt maar toch nog niet alles, ben benieuwd wat het is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden