Ga naar inhoud
  • 0

welk onderdeel van me airco is dit?


Flying Dutchman

Vraag

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Me airco doet namelijk lastig. althans beter gezegd hij heeft het lastig. bij extreme hitte wordt hij niet goed koud. Beetje schappelijke temperatuur gaat nog. Maar is ook niet echt heel koud, als ik vergelijk met een kennis. 

 

nou is systeem voor vakantie gedaan ivm totaal geen werking meer. Maar kan niet zeggen dat ik er veel mee opgeschoten ben.

 

Nu ziet ik dat, er dus ook nog een filter in zit die te vervangen is, beetje jammer van de tijd en geld en daar hadden de mannen Vonn Das Auto me best op mogen wijzen.

 

Maar zou daar het probleem in zitten?? wat voor opties heb ik nog meer? 

kleine filtertje in de buis onder parfaan is op eigen verzoek wel gelijk vervangen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik zit nou net ff me bon door te nemen. want ging er toch ook vanuit dat bij een aircocheck ze een en ander testen? Fan draait overigens volgas.

 

Maar wat mij idd opviel is de hoeveel hij R134a die ze erin gepropt hebben.

post-23215-0-45434700-1439137903_thumb.jpg

Staat in me motorklep toch echt 500gr nodig

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vanochtend heb ik der afgeleverd bij Martin. Ze zouden er om 8 uur mee beginnen en 1,5uur nodig hebben. Om half twaalf maar is gebeld, of er nog nieuws was. Maar uiteraard was dat er nog niet. En waren ze er nog druk mee bezig?????

 

Om 14:00 krijg ik dan eindelijk bericht dat The Lady weer klaar stond!

 

Ik om 16:00 met met me think blue leen fiets :evil:  naar Martin om koets weer op te halen. Had al niet echt het idee dat er iets was. Want hij stond klaar zonder enig zins contact.

 

Mijn heer, wij hebben niets gevonden. En de airco doet het perfect. alles getest, gefacumeerd, lekkages gezocht, uitblaas temperatuur gemeten (8gr). gevult met 525gr r134a tegenover 495gr die eruit kwam!....Der is niets mis mee meneer

Rij ik daar weg, wordt het Mier koud in dat ding!  :?:  :?:  :?:

 

Al met al prima service hoor, dat wel. mooie fiets mee, geen kosten.

 

Maar hij doet/trekt het toch echt niet als het "te' warm is. Laatst naar MIVW overduidelijk bloed heet in die kar. Weet niet hoe warm het toen was?? 25gr of zoiets??

 

Er komt ook geen water onder mijn auto, net ook niet. En heb van het weekend getest met een spuitje water en dat loopt er wel uit?????

 

snap er geen drol van. Morgen wordt het 28 graden, ik ben benieuwd. :twisted:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden