Ga naar inhoud
  • 0

Wie kan stuur installeren


Ali.cakir@telfort.nl

Vraag

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Je voorstellen in dit http://forum.vwpassat.nl/index.php?/forum/4-ik-ben-en-ik-rij/ topic word zeer gewaardeerd. ;)

 

Den Bosch is heel dichtbij Vagtechniek te Nuenen.

 

Ik woon in Zwaag, wil het ook voor je doen maar is een eindje uit de buurt ;)

 

Ik heb er een hele mooie How-to van gemaakt, wellicht zou je het zelf kunnen doen... zie... http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/35235-inbouw-mfa-full-fis-rood-mfl-stuur/

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb Vagtechniek een mail gestuurd, ze willen mij niet helpen, omdat ze hun vingers er niet aan willen branden. Ik weet niet meer wat ik moet doen.

 

De een zegt, je hoeft de sleepring niet te vervangen, maar de kabel van de airbag.

De ander zegt, sleepring, stuurmodule,canbus etc..

 

Ik heb er nog geen nav in, gebeurt pas over een paar maanden.

 

Wie kan me nou eens echt goed helpen? Ik heb niet zoveel verstand van techniek, je zult het dus moet uitleggen aan een baby. :-)

Alvast bedankt!

aangepast door Ali.cakir@telfort.nl
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat kan idd handig zijn. Ik heb een passat uit 2006/3c. Hierop had ik een 4 spaaks stuur, zonder bediening, dubbele airbagonsteking. Nu heb ik een stuur, 3 spaaks, van passat 2010, met bediening, enkele airbagontsteking. Ik heb begrepen dat de sleepring vervangen moet worden, de stuurmodule en een weerstand ingebouwd moet worden. Maar niemand kan mij echt vertellen welke modellen er dan in moet. Fappie vertelde mij dat ik een stuurmodule met AH moet hebben. Ok prima, dat zegt een ander ook. Maar welke model sleepring moet er dan in. Er zijn zoveel nrs. VW kon het mij niet vertellen! Want dat weten ze niet! Als ik met de nrs ben geholpen, kom ik al een eind. Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb een passat 3c uit 2006 en heb mijn sleepring niet vervangen. Het enige is een stuur, module, 3.3 ohm weerstand en het mooiste een zwart/wit of kleuren teller en can gateway E of hoger

 

Anders kom je maar op een zaterdag of zondag en kijken we hoe en wat.

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden