Ga naar inhoud
  • 0

Andere remklauwen voor


Diver

Vraag

Ik heb schijven van 312 mm voor, en liep met het idee om de ze te upgraden met andere rem klauwen, bv van een GTI of aandere betere rem klauwen. Is dit uberhaupt mogenlijk zonder ook nog andere schijven te plaatsen. En hebben andere rem klauwen dan ook grotere rem blokken of grotere pistons?

 

Grt jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Meestal zijn de klauwen groter, dan heb je ook grotere schijf en bijpassende blokken nodig.

Zelf heb ik klauwen van een audi S5 zitten, met de audi blokken en R36 schijven (345 mm). Dat past, alleen de remslang dient aangepast te worden.

 

Achter zitten ook S5 geventileerde schijven van 330mm, daar is heel wat meer aan te pas gekomen om ze passend te maken. Tot zelfs een (op maat gemaakte) adapter om de remklauw te kunnen bevestigen...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@dreke die spullen heb je allemaal op de sloop gehaald andre, en is daar makkelijk aan tekomen voor een redelijke prijs. Moet je daar ook persee 18inch wielem voor hebben? Bedankt voor je info Dre

 

Jan

Ik vrees dat je hiervoor 18" nodig hebt...

 

Als je R36 remmen monteert kan het met (sommige?) 17" velgen. Deze remset is echter niet makkelijk te vinden... en de prijs kan bepaald te hoog zijn. Schijven zou ik er niet bij kopen, je kan beter ineens nieuwe schijven plaatsen (die kosten echt niet veel) en nieuwe blokken.

Van de Golf remmen past alleen de voorkant, golf heeft nl. geen electrische handrem...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden