Ga naar inhoud

nieuwe VW's met apple carplay nu op de markt


red2003

Aanbevolen berichten

DAg Allemaal,

Ik heb vernomen dat VW de auto's vanaf het modeljaar 2016 gaat leveren met de Apple carplay ondersteuning. Ik heb op een site gelezen dat iemand zijn VW polo deze week heeft gekregen waarin deze optie al inzit.

Hebben jullie hierover al informatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag allemaal. het is nu officeel. vanaf productieweek 22/2015 worden de vw's uitgerust met apple's carplay. standaard aanwezig. j kunt je ipone icoontjes op het scherm bedienen. veel plezier met deze uitbreiding.

wtf? standaard???

 

met andere woorden, men wordt verplicht apple zooi te betalen zelfs al wilt men het niet? Als dat werkelijk zo is, en je kan het er niet uithalen... daarvoor zou ik dus écht afknappen en voor 'n ander merk/type auto kijken. Ik wil die apple bucht niet, punt, einde verhaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wordt toch een iPhone halen Kristof :)

goeie mop! dan switch ik nog liever van automerk!

 

Ter info: ik heb 'n iphone gehad, sterker nog... ik had die gratis GEKREGEN en ik was er nog niet tevreden over, manmanman wat 'n rotzooi :bash:

aangepast door -=mYst=-
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hi all,

 

Sorry maar had me aangemeld via tapatalk en dan zie je niet meer waarop je nieuw bent;)

 

En ik ben eigenlijk een vreemde eend in de bijt want ik heb geen Passat, maar zijn kleine broertje de Golf. Ben paul uit Nuenen en woon zeer vlakbij vagtechniek...

 

Ben steeds fanatieker met VCP en heb ook een MIBII achteraf ingebouwd... Maar CarPlay nog niet aan de praat gekregen en van de dealers hoef je geen hulp te verwachten, maar wellicht hier wel??

 

Gr p

 

 

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden