Ga naar inhoud
  • 0

lekage onder bestuurders mat


denpassat

Vraag

hallo mesnsen ik zit met een brobleem het is zeike nat onder de bestuurders mat nu zouden we  dat hebben op gelost  door de ecu bak hebben afegekit

 

maar dit was het dus niet nu heefd het vernacht hard geregend in maastricht nu was het weer zo ver wie zou mij kunnen helpen met de oorzaak wat het dan zou kunnen zijn ik ga naar italie volgend maand dan wil ik toch wel droog op weg gaan

 

oja en bij de pollenfilter is het ook kurk droog

 

help me aub

 

gr dennis

aangepast door denpassat
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Als je de deur open hebt kan je ook met de tuinslang water op de buitenzijde laten lopen en aan de onderzijde kijken wara het water weer te voorschijn komt.

Als het goed is door de ontwateringsgaten.

Slechter is het als het bij de binnenbekleding voorbij komt. Dan is zoals Barry al melde de fdichting tussen metalen deurpaneel en deur niet meer dicht. Die zou je kunnen afkitten maar water moet ergens heen dus de afvoer moet wel vrij zijn.

 

Afkitten is geen oplossing. De oorzaak verwijderen wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

nu het volgend probleempje de kabel voor de deur open de maken van binnen uit begind te rafelen dus dat gaat mij binnekort kapot vrees ik dat  remkabel voor de fiets zeg maar haha kan ik dat bestellen want ga hem volgende week maken de lek dan kan ik dat ook maar in een mee nemen toch??

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden