Ga naar inhoud
  • 0

Schakelaar electrische handrem


R36 Driver

Vraag

Mensen,

 

Ik had hier al eens gelezen dat de handremschakelaar spontaan de geest kan geven.

 

Dit gebeurd natuurlijk altijd 's avonds of in het weekend.

 

Dus had ik de schakelaar al zo'n half jaar gelden gekocht uit voorzorg en in de auto gelegd.

 

Afgelopen week begon ineens de elllende :) weigeren, 2x keer moeten drukken en een knipperend lampje in de schakelaar.

 

Toen maar even het contact uitgezet en de nieuwe er in geklikt en werkt probleemloos.

 

Dus als tip : zorg dat je altijd een nieuwe handremschakelaar bij je hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Wat is het part nummer van betreffend schakelaar? Hier ook een kapotte in de wagen van mijn vader. Bezorgen ze die ook op Terschelling?

die hebben ze bij elke dealer met hopen op voorraad liggen (geen mop, ze hebben me zo 'n keer 'n hele doos van die dingen getoond :P )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat valt me wel een beetje tegen. :D

 

Maar ik neem aan als je hem opstuurt dat ie wel aankomt, of dat vw dealer op het land het doet.

Als je mij het nummer van de schakelaar doorgeeft kan ik wel online bestellen en hier laten bezorgen
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb voor de zekerheid vorige week ook maar deze schakelaar op reserve besteld en in de auto gelegd. Je zult altijd zien dat het tijdens de vakantie begeeft.

Mooi dat het weer als een tiet werkt

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik heb zo ook eens in panne gestaan met mijn vorige passat, met defecte schakelaar. Ben toen met vader zijn wagen naar de vw garage gereden en daar vertelde ze mij dat je je batterij moet afkoppelen en dan de + en - kabel een paar sec. tegen elkaar moet houden. de kans is groot dat hij dan terug werkt.

Dit heeft bij mij idd geholpen, ik kon de wagen terug naar huis rijden, wel direct een nieuwe besteld want die hadden ze toen op dat moment niet liggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb sinds een paar dagen ook een soortgelijk probleem.

Wanneer ik de auto van de handrem af wil halen, krijg ik soms op mijn scherm de melding: Parkbrake Failure; Please refer to the owners manual.(Ja ik heb de taal in het Engels staan).

Daar heb ik echter niets zien staan over een eventuele foutmelding....

 

Is het zo simpel dat de schakelaar in het dashboard dan niet (goed) meer werkt?

En hoe kom ik er achter welke type ik moet hebben voor mijn Passat (2008 3C 2.0 TDI) ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden