Ga naar inhoud
  • 0

U.S verlichting nu wel of niet?


Outlawtjerk

Vraag

Heb het forum al uitgespit en weet dat het een veel besproken onderwerp is maar zie door de bomen het bos niet meer.

Nu heb ik het idee om de witte knipperlichten naast de koplampen te vervangen voor oranje knippers.

 

Mag ik deze laten branden met de verlichting samen dus de zogenaamde Amerikaanse verlichting?

 

Uiteraard gaat de knipperfunctie niet verloren, wil hiervoor duplo lampen gebruiken zoals je gewone

verlichting in combinatie met je remlicht werkt.

aangepast door Outlawtjerk
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Apk afkeur. Dus het mag niet.

Maar ik heb ze gewoon.

Bij Sjaak in Lunteren 2 weerstanden gehaald en die op de knipperlicht draad en stadslicht draad aangesloten. Niks geen duplex lampje. Je knipperlicht brand halve sterkte mee.

Met apk ff weer origineel maken klaar.

Rij al een paar jaar rond zo nog nooit staande gehouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

waarom zou je dat willen?

zag laatst een golf met xenon oranje pinkers en zn gele mistlampjes aan petje op stereo volle bak,,,,,jaaaah ik had je gezien

Je hebt er natuurlijk die altijd overdrijven, "met mate" is met alles belangrijk ;)

 

zelf heb ik ook US lights op m'n 3C (maar die branden maar op 10%, 'n pak minder dan wanneer ze effectief "pinken" dus). Als je het subtiel doet, is het best wel mooi en niet storend (over smaak valt uiteraard niet te twisten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

is zeeer zeker waar ja,die gast had ze gewoon,ja aan heet dat he.

ik vind mods ook wel mooi hoor maar zou dan liever iets hebben wat er niet teveel hebben....euh....euh aja in mijn vorige audi a4  b7 en bmw 318d e91 had ik verlichting achter de deurhendels ingebouwd voor en achter in oem kleur,niet te krijgen als optie op de bmw(ik geloof nog steeds niet)en...ik zag het elke keer als mijn lampen aan waren.mijn baas toen had dit in zn ouwe x5...op die wagen dus te verkijgen ma was wel full option in die tijd.

dus dat wil ik nog,is er iemand die dit al heeft behalve de strips dan?

ik hou van lampjes in de auto iig :idea:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wanneer je alleen US-lights aan hebt aan de voorzijde (dus zoals het bedoeld is, niet OOK stadslicht behouden) is het volgens mij gewoon toegestaan.

Voorzijde verlichting mag amber of wit zijn (check)

1 stadslicht (check)

 

Ik heb ze echter ook zo geinstalleerd dat ze voor apk makkelijk af te sluiten zijn en de ori stadlichten weer werken.

Just to be sure..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden