Ga naar inhoud
  • 0

Electrische handrem


reemster

Vraag

Hallo allemaal ik had het motortje van mijn handrem van mijn passat uit 2006 links achter kapot. Na deze vervangen te hebben (heb ik zelf niet gedaan) geeft die nu nog steeds dezelfde melding resetten en inleren heeft niet geholpen. Nu geeft degene aan dat het waarschijnlijk (dus niet 100% zeker) aan de computer ligt en als ik die moet vervangen dan kost me dat 500 ex btw en dan nog het erin zetten. Heeft 1 van jullie misschien een idee waar het probleem in zit? Alvast bedankt. Gr pascal

aangepast door reemster
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

En welk alarm heb je dan ? Wat lezen ze uit als foutcode. 500eur voor een handremmodule is goed doorgerekend lijkt mij. Ok, er is best wat demontage werk aan omdat de middentunnel er volledig uit moet om aan de handremmodule te kunnen. Maar dat deze kapot gaat heb ik tot nu toe nog niet van gehoord. Ik zou even wat andere reacties afwachten en eventueel laten uitlezen door een forumlid bij je in de buurt vooraleer je de euro's laat vloeien voor iets wat mogelijks niet de oplossing is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Er zit een nieuwe in morgen krijg ik de code. Ik krijg dit terug van degene die hem voor mij probeert te maken. Geeft aan geen signaal met remklauw volgens mij maar zal morgen even om een printje van de foutcode vragen

aangepast door reemster
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden