Na 530.000 km begon het lastig te worden om zonder 'tandjes poetsen' de derde en vierde versnelling in te schakelen. Ik dacht eerst dat het aan speling op de schakelstang zou liggen, maar op de dag dat ik mn auto bij Twan neerzette om dit te fixen, kon de achteruit versnelling helemáál niet meer worden gekozen.
Twan heeft nog een reparatiesetje voor de schakelstang gemonteerd, maar dat mocht niet baten, er kwam na een kort ritje zelfs geratel uit de bak, dus dat is einde verhaal voor de bak en op naar een revisie. Ik ben de ene na de andere auto aan het lenen om naar het werk te kunnen nu
Mijn auto staat nu voorlopig even bij Twan, en onder zijn goede zorgen gaat het vast weer goed komen!
Vraag
Thijs
Na 530.000 km begon het lastig te worden om zonder 'tandjes poetsen' de derde en vierde versnelling in te schakelen. Ik dacht eerst dat het aan speling op de schakelstang zou liggen, maar op de dag dat ik mn auto bij Twan neerzette om dit te fixen, kon de achteruit versnelling helemáál niet meer worden gekozen.
Twan heeft nog een reparatiesetje voor de schakelstang gemonteerd, maar dat mocht niet baten, er kwam na een kort ritje zelfs geratel uit de bak, dus dat is einde verhaal voor de bak en op naar een revisie. Ik ben de ene na de andere auto aan het lenen om naar het werk te kunnen nu
Mijn auto staat nu voorlopig even bij Twan, en onder zijn goede zorgen gaat het vast weer goed komen!
Link naar reactie
Delen op andere sites
16 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten