Ga naar inhoud
  • 0

Zo lang gaat een 6-bak van een 3BG dus mee....


Thijs

Vraag

Na 530.000 km begon het lastig te worden om zonder 'tandjes poetsen' de derde en vierde versnelling in te schakelen. Ik dacht eerst dat het aan speling op de schakelstang zou liggen, maar op de dag dat ik mn auto bij Twan neerzette om dit te fixen, kon de achteruit versnelling helemáál niet meer worden gekozen.

 

Twan heeft nog een reparatiesetje voor de schakelstang gemonteerd, maar dat mocht niet baten, er kwam na een kort ritje zelfs geratel uit de bak, dus dat is einde verhaal voor de bak en op naar een revisie. Ik ben de ene na de andere auto aan het lenen om naar het werk te kunnen nu  :mrgreen:  :mrgreen:

 

Mijn auto staat nu voorlopig even bij Twan, en onder zijn goede zorgen gaat het vast weer goed komen!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

de rest van de auto doet t nog prima (of roep ik nu het ongeluk over me af als ik dat roep, Twan? :wink: ) dus wat mij betreft op naar de miljoen.

 

En ach ja,met deze km stand kun je de nodige kosten verwachten, maar die zijn altijd lager dan een andere auto kopen. En een andere bak eronder  hangen is natuurlijk een optie, maar dan weet je ook niet wat je precies koopt en kan het binnen de kortste keren ook weer misère zijn. Dan liever reviseren, dan weet ik zeker dat het weer 100% in orde is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

de rest van de auto doet t nog prima (of roep ik nu het ongeluk over me af als ik dat roep, Twan? :wink: ) dus wat mij betreft op naar de miljoen.

 

En ach ja,met deze km stand kun je de nodige kosten verwachten, maar die zijn altijd lager dan een andere auto kopen. En een andere bak eronder  hangen is natuurlijk een optie, maar dan weet je ook niet wat je precies koopt en kan het binnen de kortste keren ook weer misère zijn. Dan liever reviseren, dan weet ik zeker dat het weer 100% in orde is.

Het komt allemaal wel weer goed Thijs, hij staat van de week op de lijst voor demontage!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb hem zien staan bij twan, ziet er goed uit.

Mooie auto waar je de kilometerstand niet aan af ziet.

En met twan zijn goede zorgen komt het helemaal goed met je bak

 

thx, ik ben ook nog steeds erg blij met mijn 'oude dame'en inderdaad, ze is in goede handen

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden