Ga naar inhoud
  • 0

Lederen interieur VW Passat B7


Tivado72

Vraag

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

2dehands zoeken heb je vaak dan nog meer opties bij zoals. Elek, Memory en verwarmd. En kost je idem of zelf vaak minder dan overtrekken.

Overtrekken volledig interieur mag je reken tussen 900 a 1500€ en dat zonder al die extra opties tov 2dehands.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

2dehands zoeken heb je vaak dan nog meer opties bij zoals. Elek, Memory en verwarmd. En kost je idem of zelf vaak minder dan overtrekken.

Overtrekken volledig interieur mag je reken tussen 900 a 1500€ en dat zonder al die extra opties tov 2dehands.

+1 miljoenmiljard!

 

om 'n indicatie te geven: ik kocht mijn leder alcantara stoelen met stoelverwarming en elektrische bestuurdersstoel in quasi nieuwstaat voor... €300! En wat meer is... ik had dan nog mijn stoffen set die ik kon verkopen, hetgeen ik gedaan heb... voor € 250

 

Zij die kunnen rekenen, hebben al door dat je voor dat bedrag niet kan verwachten dat er iemand zelfs nog maar 'n offerte maakt om je stoelen te overtrekken ;)

 

Toegegeven: ik heb wel enorm geluk gehad met de aankoop van m'n stoelen, maar voor pakweg 600 euro vind je regelmatig 'n set stoelen (zij het dan zonder deurpanelen, maar in mijn geval kan ik zeggen dat het nog nooit echt iemand is opgevallen dat mijn deurpanelen niet met leer bekleed zijn :) )

 

En NOG 'n  pluspunt: als je gaat laten overtrekken, ben je je auto toch wel 'n tijdje kwijt, 'n set uitwisselen doe je met 'n beetje geluk op 'n uurtje of twee :)

aangepast door -=mYst=-
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

http://www.bm-onderdelenshop.nl/passat_b7

 

http://www.ebay.nl/sch/i.html?_odkw=vw+3AA+b7++Sitze+leder&_osacat=0&_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=vw+3AA+b7++leder&_sacat=0

 

Uiteraard zijn er nog meer als je verder zoekt en met wat geduld vindt je ze goedkoper ook nog bij het juiste moment.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden