Ga naar inhoud
  • 0

Zie fout code


Hoogers

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

heb nog geen mail binnen ik wacht het af

had de auto weggebracht om bak door te spoelen maar heft niet geholpen nu zeg dat bedrijf koppelomvormer is stuk?????????????????

 

ik denk eerder een elktronisch problem

aangepast door Hoogers
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wat heeft dat met de schakelaar van doen? Ik zou eerst eens fouten uitlezen., krijg je een fout gerelateerd aan de Lockup Clutch converter ofzo dan is het waarschijnlijk je koppelomvormer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ja bak revicie kost 1200 euro

Dat valt dan nog mee qua prijs, hoop dat je er dan maar 1x naar toe hoeft.. volgens mij hebben we een lid uit Den Haag gehad  dat ergens in die regio 5x terug heeft gemoeten en 5x heeft mogen betalen zon beetje..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ga er maar vanuit dat ie eronder vandaan moet, 1200 euro vind ik wat aan de lage kant, doorgaans kost een koppelomvormer een honderd of 4, kleppenblok ook, dan heb je al 800 euro, nieuw filter en olie is 160 dan mag er intern verder niks mis zijn en heb je dus 240 voor de in/uitbouw

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

met uit lezen vag com  geeft hij aan 

 

 P0716 vag-com_dot-green.gif

Ingangstoerentalsensor versnellingsbak (G182), onaannemelijk signaal

Geber für Getriebeeingangsdrehzahl (G182), unplausibeles Signal

Transmission Input Speed Sensor (G182): Implausible Signal

 

 

maar waar zit deze sensor heeft iemand toevallig een foto  waar deze zit

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

2010-04-09_000730_1.gif

Bij je linkeraandrijfas

Die sensor is voor rijsnelheid

 

Sensor ingang zit onder het "kleppenblok" in de versnellingsbak.

Om daar bij te kunnen moet carter onder automaat uit en dan kleppenblok demonteren. Die sensor gaat overigens niet vaak kapot, doormeten is lastig aangezien het een Hallsensor is kun je ook geen weerstand meten.

Ik zou beginnen met het controleren van de stekkerverbindingen in de rechter A-stijl en controleren bij stekkerverbinding op de automaatcomputer onder mat bijrijderskant.

 

Wel vreemd trouwens dat er gezegd wordt dat bak gereviseerd moet worden op basis van die foutcode.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Waarschijnlijk gevonden alle stekkers los gehaald in de auto en buiten de auto alles ingespoten met contact spray alles weer vast gezet en tot nu toe geen noodloop automatenbak

aangepast door Hoogers
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden