Ga naar inhoud

Welke shampoo


blastaway

Aanbevolen berichten

Hier ook de NXT shampoo en ben er best tevreden over. Ruikt lekker, schuimt niet overdreven maar waarschijnlijk niet de goedkoopste.

 

De Gold Class schuimt toch wel behoorlijk veel, maar doet z'n werk wel.

Binnenkort maar de DAP900 powerpack bestellen bij carclean, meteen met wat spullen voor de kunststof delen..slaan wit uit nu :roll:

En zoals meerdere onder ons weten zal het dus alleen de DAP900 powerpack worden, maar zullen er nog wel een heel aantal aan producten in de winkelwagen komen.. :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat word dus mooi uitgelegd op de workshop van mequiars. En je kunt mooi je vragen stellen. Vele gebruiken de producten en vele weten niet waar ze voor zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bam, that's it Nitro68! 

Die zocht ik. Ik heb die 1 keer gehad in het verleden en wist de naam niet meer. De vorm van de fles en etiket zijn duidelijk herkenbaar. Direct besteld bij carclean met wat ander spul erbij.

 

Thanx all!

 

Ps. Head and Shoulders sucks!  :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Gold Class schuimt toch wel behoorlijk veel, maar doet z'n werk wel.

Binnenkort maar de DAP900 powerpack bestellen bij carclean, meteen met wat spullen voor de kunststof delen..slaan wit uit nu :roll:

En zoals meerdere onder ons weten zal het dus alleen de DAP900 powerpack worden, maar zullen er nog wel een heel aantal aan producten in de winkelwagen komen.. :mrgreen:

Rij net weg bij carclean en heb de dap900 luxe pakket gekocht + shampoo, klei pakket, micro doeken, washmit ectect...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ff een gekke vraag sommige zeggen ja mijn shampoo is beter dan de andere, maar hoe kun je dat weten en wat verwacht men nou van zo,n shampoo behalve dat hij schoon maakt.

 

bij 1 moet er wax in en bij de andere moet de wax toch verwijdert worden meer toch niet of zit ik er naast ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ff een gekke vraag sommige zeggen ja mijn shampoo is beter dan de andere, maar hoe kun je dat weten en wat verwacht men nou van zo,n shampoo behalve dat hij schoon maakt.

 

bij 1 moet er wax in en bij de andere moet de wax toch verwijdert worden meer toch niet of zit ik er naast ???

 

Blijft altijd een persoonlijke voorkeur inderdaad

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden