Ga naar inhoud
  • 0

Bluetooth pairing adapter Passat 3C


Quincy

Vraag

Goedenavond,

 

Ik heb sinds een klein half jaar de iPhone 6 en in combinatie met de MFD2 met originele bleutooth pairing carkit is dat geen gelukkige combinatie, althans niet altijd, vaak niet..het vreemde is dat hij het soms wel doet, maar vaker niet, dan wel.

 

De ene keer gaat het goed en vinden ze elkaar, maar meer dan regelmatig krijg ik een foutmelding dat hij geen verbinding kan maken met de UHV, waar ligt dat aan?

 

Ik lees veel over andere modules, boordnet modules, gateway versies etc, maar wie kan me in Jip en Janneke taal uitleggen wat ik dien te veranderen en wat de kosten zijn om alles fatsoenlijk werkend te krijgen ?

 

Een RNS510 vind ik mooi, mede omdat je de climate control erop kunt zien en parkeersensoren (ik heb een nieuw type CC), maar ik vertik het om met van die lelijke paddestoelen te gaan rijden, dus die optie valt af.

 

Wat heeft een andere teller voor een zin, of is het alleen mooier ?

 

Dus kortom, wat moet ik hebben om fatsoenlijk te kunnen bellen met de iPhone 6 in mijn huidige setup of gaat dat simpelweg niet ?

 

Daarnaast wil ik de mogelijkheid hebben om muziek af te spelen via USB of iPhone en ondanks dit ook nog navigeren, met name straks met de reis naar Espana.. ik heb een kabel gekregen (AUX in) en deze aangesloten op de wisselaar aansluiting, daarmee zou ik middels een kabel via de AUX in deze kunnen verbinden met de iPhone en op deze manier muziek kunnen luisteren, maar dat werkt niet.

Moet ik dat laten activeren met VAG-COM of iets dergelijks ?

 

Een andere optie zou een USB adapter zijn, iets als Dension, Yatour of soortgelijk.

 

 

post-11741-0-43137300-1432577312_thumb.jpg

post-11741-0-91560800-1432577317_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb hetzelfde probleem, maar dan met een oudere iphone.

Heb het idee dat het de bekabeling is die niet helemaal in orde is omdat hij dus soms wel en soms geen verbinding kan maken met de nokia onder de atoel. Zodra er een verbinding is met de uhv heeft ie ook gelijk verbinding met de iphone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wss staat er v1.24 op. Zet er v1.23 op en je adapter werkt veel beter. Maar of het vlekkeloos gaat werken kan ik niet zeggen. Is een redelijk oude module ;) mbt tot de teller, gaat het voornamelijk om de Looks, maar als je een nieuwere module plaatst dan heb je weergave tussen je teller en kun je hem bedienen via je stuur. Kan bij een rode teller ook maar dan moet je een Skoda module hebben en die zijn een partij duur heb ik begrepen. En van de paddestoelen snap ik, ik heb zelf ook een navilock maar stoor me totaal niet aan de paddestoelen. Maar wat ik je zou aanraden dan personelijk kijk eens naar een Rns 310 daarop zit een sd kaart uitgang je kunt er een mdi op aansluiten. Navigatie mp3 en een 310 kost geen drol 2e hands. Je zou ook een 315 kunnen pakken daar zit de Bluetooth ingebouwd. Maar die wil dan weer niet communiceren met je stuur en teller ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zal hem niet via het stuur kunnen bedienen, omdat ik geen stuurwielbediening heb..

 

Wat zou een bleutooth module kosten en een andere gateway zodat ik toch een RNS kan plaatsen ?

En kan ik dan tevens die houder van het dashboard verwijderen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zit met hetzelfde.

 

Net een Passat 3C aangeschaft, met RNS510 en Touchadapter.
De Touchadapter draait op V1.24.

Module onder de stoel eindigd op 730D.

 

Eigenlijk wil ik deze vervangen door een nieuwe module en deze opnieuw inleren, zodat alles via RNS werkt en icm met Multifunctioneel stuur.

 

Probleem is dat er een gat standaard is geboord in het dashboard waar de touchadapter op bevestigd is. :(

Kan ik op deze standaard ook een universele houder plaatsen?

Hiervoor een Golf VI gereden met RNS315 zonder touchadapter, en als je dat in combinatie met stuurwiel gewend bent wil je niet meer anders. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden