Ga naar inhoud
  • 0

koplamP unit verwijderen


sander bosman

Vraag

Beste forum leden, ik heb een passat variant uit 2009. Nu wou ik mijn stadslicht lampje vervangen maar nu krijg ik het lampje er niet meer in. De Ruimte in zo krap dat ik er heel lastig bij kom. Kan iemand mij uitleggen hoe ik de hele unit eruit kan halen? Of is dat heel veel werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Je kan het wiel weg draaien en dan de binnen kant van je wielkuip een stukje los halen kan je zo recht voor de lamp alles wisselen.

Dan moet ik dus wel onder de auto kunnen. Ik dacht dat de koplamp unit misschien makkelijk te verwijderen was maar dat is dus niet zo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Voor het stadslicht kan de auto gewoon blijven staan op de parkeerpkaats hoor.

Gewoon de wielen helemaal naar links of rechts en de binnen kuip een stukje los halen.

Kan je zo met je hand binnen het scherm de lampjes wisselen. Is bij elkaar 5min werk per lampje.

Om de koplamp er uit te halen moet heel de bumper er af.

aangepast door ArieV
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dan moet ik dus wel onder de auto kunnen. Ik dacht dat de koplamp unit misschien makkelijk te verwijderen was maar dat is dus niet zo?

dan moet je de grill en de bumper sowieso al gaan demonteren, daarbij... als je de hele unit demonteert en terug monteert, zal je je lichten ook opnieuw moeten laten afstellen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden