Ga naar inhoud
  • 0

originele mistlampen (laten) inbouwen


maurice1970

Vraag

Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum hier sinds ik in het bezit ben van een passat uit 2007.

 

Ik wil mijn passat graag voorzien van originele mistlampen en heb me laten vertellen dat misschien mijn boordnetmodule hier niet voor geschikt is. Hoe kan ik daar achter komen?

 

Alvast bedankt!

 

Gr,

Maurice.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Bedankt voor jullie antwoorden.

 

Bochtverlichting en DRL zou natuurlijk mooi zijn, dus daar wil dan wel ook gelijk rekening mee houden.

 

@ds30postma: er vanuitgaande dat er nu geen 3C8 inzit neem ik aan.

 

Maar stel dat er geen 3C8 inzit... is het dan reeel om te zeggen dat ik zo rond 450.00 voor de module kwijt ben? In dat geval denk ik dat ik dan toch maar van bochtverlichting en DRL afzie...

 

Ik zal eerst eens checken wat ik erin heb zitten... zodra ik iets weet zal ik me weer melden.

 

THX! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bedankt voor jullie antwoorden.

 

Bochtverlichting en DRL zou natuurlijk mooi zijn, dus daar wil dan wel ook gelijk rekening mee houden.

 

@ds30postma: er vanuitgaande dat er nu geen 3C8 inzit neem ik aan.

 

Maar stel dat er geen 3C8 inzit... is het dan reeel om te zeggen dat ik zo rond 450.00 voor de module kwijt ben? In dat geval denk ik dat ik dan toch maar van bochtverlichting en DRL afzie...

 

Ik zal eerst eens checken wat ik erin heb zitten... zodra ik iets weet zal ik me weer melden.

 

THX! 

Ik weet niet wat voor passat je heb maar een 3C8 module gebruikte kost bij Navi16 hooguit 200 denk ik...

aangepast door ids30postma
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bedankt voor jullie antwoorden.

 

Bochtverlichting en DRL zou natuurlijk mooi zijn, dus daar wil dan wel ook gelijk rekening mee houden.

 

@ds30postma: er vanuitgaande dat er nu geen 3C8 inzit neem ik aan.

 

Maar stel dat er geen 3C8 inzit... is het dan reeel om te zeggen dat ik zo rond 450.00 voor de module kwijt ben? In dat geval denk ik dat ik dan toch maar van bochtverlichting en DRL afzie...

 

Ik zal eerst eens checken wat ik erin heb zitten... zodra ik iets weet zal ik me weer melden.

 

THX! 

stuur even een PB naar Peter/navi16

 

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hier heb je bvb een volledige set excl het boordnet.

http://www.ebay.de/itm/VW-Passat-3C-B6-NSW-Nebelscheinwerfer-Komplettset-/190566387771?pt=LH_DefaultDomain_77&fits=Model%3APassat|Platform%3A3C2&hash=item2c5ea4503b

 

je kan dan ook nog altijd een CC lichtschakelaar plaatsen als je die wat mooier vind.

 

Boordnet voor 450 is veel te veel

 

via Navi16 is het 135via zijn laatste aanbieding

http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/35690-3c8937049-e-30-byte-highend-boordnet/?hl=boordnet

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden