Ga naar inhoud

Knipperlicht en instapverlichting in spiegels


roelh

Aanbevolen berichten

is van blackpassat junior, zijn de facelift spiegels van de 3BG. Deze zijn optisch gelijk aan de Golf 5 spiegels. Hier kun je verlichting in zetten.

Deze modules zijn los op ebay te koop of je koopt ze compleet.

 

volgens mij is het deze LED module

http://www.ebay.de/itm/LED-Umfeldbeleuchtung-Golf-5-Plus-EOS-Passat-3C-Aussenspiegel-Weis-6000K-CAN-Bus-/251427311100?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item3a8a3c4dfc

aangepast door dieseltje
Link naar reactie
Delen op andere sites

die bovenste foto lijkt op de "Guyke-Pinker" mod :smile:

Ik heb ze er zelf ook in laten zetten door Guy.

 

Ik heb dan wel weer andere spiegels + kappen erop zitten 3C model dacht ik.

 

 

 

http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/17661-raymonds-passat-variant-18t-10/page-5

 

scroll maar een stukje naar onderen halverwege de pagina

aangepast door vwsp220remon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn mijn oude spiegels, die nu bij kenneth op zijn passat zitten

 

Knipperlichten komen idd bij Guy vandaan, deze hebben extra led balk aan voorzijde

Instapverlichting is custom made, zijn 2 witte hoog vermogen leds in serie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

is van blackpassat junior, zijn de facelift spiegels van de 3BG. Deze zijn optisch gelijk aan de Golf 5 spiegels. Hier kun je verlichting in zetten.

Deze modules zijn los op ebay te koop of je koopt ze compleet.

 

volgens mij is het deze LED module

http://www.ebay.de/itm/LED-Umfeldbeleuchtung-Golf-5-Plus-EOS-Passat-3C-Aussenspiegel-Weis-6000K-CAN-Bus-/251427311100?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item3a8a3c4dfc

 

gaan deze wel passen in de facelift spiegels van een 3bg? op en 3c en golf 5 zit deze in de spiegel voet en niet in de onder de spiegel? Of moet de voet van de 3BG facelift aanpassen om die 3C lampjes te plaatsen? Waarop worden deze dan aangesloten? Op interier verlichting met vergrendelen en ontgrendelen?

 

met Skoda lampjes

9qz685.jpg

 

Golf 5

wryknd.jpg

 

3C

25z5c07.jpg

aangepast door master
Link naar reactie
Delen op andere sites

De golf5 of passat 3C spiegel heeft andere pasvorm en bevestiging op deur.

Of facelift passat 3bg spiegels er op of op zoek naar skoda superb facelift spiegels er op van t eerste model superb.

 

als je nou alleen die lampjes koopt ( van dat ebay linkje ) kan je die niet in de 3BG knipper spiegels plaatsen met aanpassing van de voet? Of heb je die ruimte helemaal niet. Vorm waar het lampje komt ziet er aardig hetzelfde uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je nou alleen die lampjes koopt ( van dat ebay linkje ) kan je die niet in de 3BG knipper spiegels plaatsen met aanpassing van de voet? Of heb je die ruimte helemaal niet. Vorm waar het lampje komt ziet er aardig hetzelfde uit.

Momenteel ben ik het ook aan het uitzoeken, en bestellen, aangezien ik dit ook erg netjes vind.

 

Dit is wat ik momenteel weet:

 

Voor de 3BG

moet je de facelift spiegels of skoda superb bestellen/kopen, deze hebben de knipperlicht al.

Je moet dan zelf leds infrezen.

 

De ebay link, is niet goed.

Je hebt led plaatjes, en hiervoor heb je wel ruimte, al moet je wel extra draden trekken voor de led verlichting.

 

Als je ook elektrische klapspiegels wilt, kan je voor een audi relais 361 gaan.

 

Hoop dat iemand dit zo kan bevestigen, dan weet ik of ik dit inmiddels juist heb begrepen.

:mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Momenteel ben ik het ook aan het uitzoeken, en bestellen, aangezien ik dit ook erg netjes vind.

 

Dit is wat ik momenteel weet:

 

Voor de 3BG

moet je de facelift spiegels of skoda superb bestellen/kopen, deze hebben de knipperlicht al.

Je moet dan zelf leds infrezen.

 

De ebay link, is niet goed.

Je hebt led plaatjes, en hiervoor heb je wel ruimte, al moet je wel extra draden trekken voor de led verlichting.

 

Als je ook elektrische klapspiegels wilt, kan je voor een audi relais 361 gaan.

 

Hoop dat iemand dit zo kan bevestigen, dan weet ik of ik dit inmiddels juist heb begrepen.

:mrgreen:

 

Of je koopt alleen die skoda lampje onder de spiegelkap dan ben je er ook. Inklapbare spiegels is leuk maar die raammotoren zijn lastig te vinden. Tenzij de raammotoren uit een golf 4 of Leon ook passen. Volgens mij heb ik er een aantal te koop zien staan op Ebay. Ik dacht dat die met 1C beginnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die raam motoren heb ik eerlijk gezegd nog niet bekeken :blink1:

 

Ik dacht als ik voor nieuwe spiegels ga, kompleet met knipperlicht, en die elektrisch inklappen ga, ik alleen nog het relais moest (361) en dan de draden te trekken en aansluiten maar. Maar moet er nog een raammotor tussen ook dan? :embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die raam motoren heb ik eerlijk gezegd nog niet bekeken :blink1:

 

Ik dacht als ik voor nieuwe spiegels ga, kompleet met knipperlicht, en die elektrisch inklappen ga, ik alleen nog het relais moest (361) en dan de draden te trekken en aansluiten maar. Maar moet er nog een raammotor tussen ook dan? :embarassed:

 

ik meen van wel. Dat heeft me tot nu toe weerhouden om die spiegels met klapfunctie te kopen :D als dat niet zo is dat is de keuze snel gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Andere raam motoren heb je alleen nodig als je wilt dat de spiegels op de originele manier inklappen, dmv het spiegel verstel knopje.

Je spiegels klappen dan niet in met de deurvergrendeling, alleen handmatig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik meen van wel. Dat heeft me tot nu toe weerhouden om die spiegels met klapfunctie te kopen :D als dat niet zo is dat is de keuze snel gemaakt.

Hmmm

 

ik maar denken dat als ik een "complete" spiegel koop met klap functie, het puur aansluiten (elektra) is, en het motortje dus in de voet van de spiegel of achter de kap........

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden