ids30postma Geplaatst 7 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 7 mei, 2015 (aangepast) Ik had een verkeerde onderdeel bested, en het onderdeel wat ik bested had kwam in de backorder terecht , met andere woorden het moest uit de central magazijn uit Duitsland komen. Maar die nemen dus helemaal niks terug, alle orders die in de backorder komen word niet terug genomen, dus ik zit nu met een décor blende aluminium geborsteld van 60 , kan zo direct de vuilnisbak in, het goede onderdeel wat ik weer later besteld had kreeg ik tegen inkoopprijs mee, maar goed die was weer 50 % goedkoper dus, ik was er niet vrolijk mee... ook kreeg ik het nieuwe tegen inkoopprijs ga wel 50 euro het schip in.... na ja ..ver achter mij laten en nu elk onderdeel wat ik ga halen wil ik gewoon 30% karting bij de dealer... 7 mei, 2015 aangepast door ids30postma Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Quincy Geplaatst 7 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 7 mei, 2015 Is inderdaad vervelend, maar volgens mij ben je toch zelf diegene geweest die het verkeerd heeft besteld ? Of heeft de dealer dat gedaan? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
ids30postma Geplaatst 7 mei, 2015 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 7 mei, 2015 (aangepast) Maakt niet uit of je verkeerde heb besteld, als je naar de winkel gaat en je koopt iets dan kan je dat ook binnen 10 dagen of wat terug brengen...dat heeft niks met te maken met zelf bestellen... het is gewoon een beleid van de duits VW dat zij niks terug nemen... PON Nederland neemt wel spullen terug... als je verkeerd heb bested of toch niet nodig heb,, 7 mei, 2015 aangepast door ids30postma Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast Fappie Geplaatst 7 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 7 mei, 2015 Maar goed welk deel blende is het? en van welk type VW? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast Fappie Geplaatst 7 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 7 mei, 2015 Ga eens bij een nadere dealer langs, leg het uit en misschien nemen hun hem wel terug en declareren ze hem weer bij PON. De ene dealer is de andere niet Ids. Misschien kan Autohaas Zutphen iets voor je betekenen... brutale mens heeft de halve wereld (of was het de hele haha) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
wulfke Geplaatst 7 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 7 mei, 2015 Mijn dealer zegt het me steeds als er iets in backorder staat en attendeert me er steeds op dat het juist moet zijn dan want dat terugname dan niet mogelijk is. Was bij de kabelboom van de RSE zo en ook bij de mat chromen Engelse deurklink. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
ids30postma Geplaatst 7 mei, 2015 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 7 mei, 2015 Dekor blende Bijrijders kant B7.... maar er stond RLLG.. dus ik dacht rechts... die moet ik hebben.... maar ik had te haastig gehandeld want Rllg betekent rechtslenker oftewel rechts sturend ( engels dus) En die zijn dus ook stuk duurder dan de gewone uitvoering.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fai Geplaatst 7 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 7 mei, 2015 onderdelen speciaal bestelde artikelen kunnen niet retour bij vw. Alleen voor auto bedrijven wel van toepassing Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast Fappie Geplaatst 7 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 7 mei, 2015 Ja helaas past die niet in een B6. Gewoon Te Koop zetten Ids, ongetwijfeld is er iemand die er een kras o.i.d. op heeft zitten. Dit zijn wel de blendes waar de eerste krassen op komen, gezien tassen etc die de passagier tussen hun benen neer wilt zetten. Succes Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
wulfke Geplaatst 7 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 7 mei, 2015 zal hij de blende wel op ebay.uk moeten zetten om hem kwijt te raken Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
ids30postma Geplaatst 7 mei, 2015 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 7 mei, 2015 Ook niet voor Auto dealers,vertelde VW dealer, ik snap het niet want zulke artikelen hebben ze gewoon op de plank liggen in het central magazijn in Duitsland, maar wat de dealer vertelde , het gerompslomp met het terug boeken en kosten wat daar aan verbonden mee zijn beginnen ze niet aan, ze leveren natuurlijk over de hele wereld en als elke dag paar duizend artikel retour word gezonden... dus hun beleid is gewoon we nemen niks terug.. bested is bested klaar...AUSSSSSS... zal hij de blende wel op ebay.uk moeten zetten om hem kwijt te raken Ik heb wel eens geprobeerd om iets op E-bay te zetten maar dan moet heel veel invulen en een Creditcard hebben die ik niet heb..want die gegevens willen ze ook hebben...laat maar dacht ik toen... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dieseltje Geplaatst 7 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 7 mei, 2015 Ook bij veel winkels geld dat als je iets speciaal besteld wat niet via normale voorraad verloopt, je het niet kunt ruilen. Heb je verkeerd besteld is het echt pech hebben. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
LeovanderMeer Geplaatst 7 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 7 mei, 2015 Tja dat is klote, ik wist het ook wel. Mijn dealer verteld het ook altijd voordat hij iets besteld in D-land. En het ligt aan de kosten. Het kost enorm veel geld om dit te doen. En daar hebben ze geen zin in. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
ids30postma Geplaatst 7 mei, 2015 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 7 mei, 2015 Nou ..ja..goed.... volgende keer eerst even 10X goed checken ...nu mij verlies nemen..en komende tijd gewoon gigantisch gaan lopen zuren om hoge kortingen bij bestelde onderdelen... 3 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Marleyke93 Geplaatst 10 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 10 mei, 2015 ik heb nu ook vanuit duitsland nieuwe C-stijlen besteld voor men zonnerollo en ze zeiden ook dat ze het niet terugnemen! wij hebben vooral liggen zoeken zodat alles klopt qua kleur! dus vingers gekruisd nu zodat het juiste toekomt! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
rvbeek72 Geplaatst 11 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 11 mei, 2015 (aangepast) gewoon een leuke brief sturen dat je dit via de rechter laat oplossen wanneer zij niet berijd zijn tot terugnamen door verkeerde levering. laat hun maar aantonen dat zij niet het verkeerde verzonden hebben. om dat ze bij vw regelmatig nummers veranderen. ik kan je zeggen daar willen ze voor 100 euro echt geen rechtzaak voor aan gaan een gemachtigde voor hun kost te veel. gaan ze er niet op in dan een brief van een advocaat laten sturen en dan er ook in laten zetten dat de advocaatkosten op hun verhaald worden. je zal zien dat ze die kosten vergoeden en ook de kosten van het onderdeel. je koopt gewoon bij een nederlands bedrijf dus heb jij niets met duitsland te maken dat is dealer zijn probleem 11 mei, 2015 aangepast door rvbeek72 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
LeovanderMeer Geplaatst 11 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 11 mei, 2015 gewoon een leuke brief sturen dat je dit via de rechter laat oplossen wanneer zij niet berijd zijn tot terugnamen door verkeerde levering. laat hun maar aantonen dat zij niet het verkeerde verzonden hebben. om dat ze bij vw regelmatig nummers veranderen. ik kan je zeggen daar willen ze voor 100 euro echt geen rechtzaak voor aan gaan een gemachtigde voor hun kost te veel. gaan ze er niet op in dan een brief van een advocaat laten sturen en dan er ook in laten zetten dat de advocaatkosten op hun verhaald worden. je zal zien dat ze die kosten vergoeden en ook de kosten van het onderdeel. je koopt gewoon bij een nederlands bedrijf dus heb jij niets met duitsland te maken dat is dealer zijn probleem En zij denken, haha gaat ie daar voor naar de rechter?? We zien wel. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
rvbeek72 Geplaatst 11 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 11 mei, 2015 (aangepast) idd leo dat denken zij, maar wanneer er een brief van een advocaat op het kantoortje komt dan zullen ze wel harder lopen dat was met de dealer auto arena in venlo ook. ik had toen een verkeerde gashuisklep gekregen en dat ging om een bedrag rond de 400,- euro die waren niet blij kan ik je vertellen, gashuisklep terug genomen en kosten terug ook die van de advocaat zijn betaald. je koopt niet bij vw maar bij een dealer. dus de dealer is aansprakelijk je doet namelijk zaken met hem en niet met vw zelf. vandaar dat ik onderdelen bestel en haal bij van de mossel groep 11 mei, 2015 aangepast door rvbeek72 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dieseltje Geplaatst 11 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 11 mei, 2015 Lijkt me wel dat je hier een kanttekening bij moet maken. Als je zelf met onderdeelnummers aan komt zetten, is de dealer niet verantwoordelijk voor wat geleverd wordt. Als de dealer het onderdeelnummer opzoekt en besteld dan kun je hem verantwoordelijk stellen voor de foute levering. 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
ids30postma Geplaatst 11 mei, 2015 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 11 mei, 2015 Ik denk wel dat een algemene wet bestaat voor alle artikelen die gekocht worden, dat de consument de ruimte krijgt dat het artikel ook binnen een bepaalde tijd retour/ingewisseld kan worden ook heb je hem zelf besteld. Tuurlijk zullen de verkopers dit niet leuk vinden maar als je een harde zaak van gaat maken zul je die wel winnen ...denk ik..er is gewoon een wet voor gekochte artikelen.. ook als je iets besteld en de dealer belt je op dat het binnen is ben je niet verplicht om het af te nemen... dus dan zit de dealer wel met het op gescheepte artikel... en ze gaan heus geen rekening naar je sturen.. Dealer zegt ook dat ze geen Elektra spullen terug nemen, na een flinke porsje zuren gaan wel over stag.... maar goed ik heb mijn verlies genomen en nu eis ik elke keer 25 % korting bij de dealer 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
passat b6 marko Geplaatst 11 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 11 mei, 2015 Jij eist 25% procent korting bij de dealer omdat JIJ een verkeerd onderdeel besteld. Beetje omgekeerde wereld dit niet? Het is k*t maar neem je verlies en ga verder 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast Fappie Geplaatst 11 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 11 mei, 2015 (aangepast) Met alle respect, ik heb al een paar keer 15 en 20% korting gehad bij de dealer. Bij Autohaas Zutpen kun je zelfs tot 35% korting. Het is K*T niets meer bestellen daar. 11 mei, 2015 aangepast door Fappie Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
prince2010 Geplaatst 11 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 11 mei, 2015 Ik vroeg hier laatst bij century in Emmen ook of ze wel eens korting gaven. Ik werd me daar toch raar aangekeken.... Alleen korting voor garagebedrijven!!! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
ids30postma Geplaatst 11 mei, 2015 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 11 mei, 2015 (aangepast) Jij eist 25% procent korting bij de dealer omdat JIJ een verkeerd onderdeel besteld. Beetje omgekeerde wereld dit niet? Het is k*t maar neem je verlies en ga verder Dat geven ze wel hoor, ik ben een goede klant daar, ik breng meer in het laadje dan iemand die daar zijn auto in onderhoud heeft. En als een goede klant mag je best wat dingen eissen... nadat je foute onderdelen heb besteld.. 11 mei, 2015 aangepast door ids30postma Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
ids30postma Geplaatst 11 mei, 2015 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 11 mei, 2015 (aangepast) Met alle respect, ik heb al een paar keer 15 en 20% korting gehad bij de dealer. Bij Autohaas Zutpen kun je zelfs tot 35% korting. Het is K*T niets meer bestellen daar. 15% 20% geven ze ook, maar op bepaalde onderdelen geven ze maar 5%... ik heb voor R-line sideskirt 30% gekregen.. 11 mei, 2015 aangepast door ids30postma Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten