Ga naar inhoud
  • 0

Waar doen jullie de Grote Beurt bij je 3BG


STA

Vraag

Vanmiddag de vw dealer gebeld voor een prijs voor grote beurt.

 

€380 ex rem olie verversen en filters. Beetje overdreven duur vind je ook niet!?

 

Waar doen jullie de Grote beurt, bij de dealer of elders??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Dealer Autohaas in Zutphen. Dit vanwege korting voor clubleden en mobiliteitsgarantie.

 

Incidentele reparaties (koppeling bijvoorbeeld) doe ik bij VAGTechniek in Neunen.

 

Tuning doe ik 'altijd' bij JD Engineering

aangepast door Worfje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Deed het eerst zelf, had een adresje waar een brug stond en daar mocht ik gebruik van maken.

Diegene die daar voor het zeggen had is weg gegaan en zijn opvolger had ik meer ruzie mee dan dat me lief was, ik ben weg gegaan .

Nu laat ik het doen bij een universele garage, ben er zeer tevreden over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je de prijs zo goed als mogelijk wil drukken, dan kun je het semi-zelf doen.

In Rotterdam, naast het Feyenoord stadion zit een Doe-Het-Zelf garage, dat is feitelijk gewoon een universeel garage zonder personeel. Geen idee wat de prijzen tegenwoordig zijn, aantal jaren geleden was het 6 euro per uur, heb je al het gereedschap en een brug tot je beschikking.

Tevens lopen daar ook nog es aardig wat monteur 'vrijwilligers' rond die voor een tientje per uur wel even willen komen helpen ;)

Zodra mijn auto niet meer naar de dealer hoeft voor onderhoud breng ik hem echter naar Nuenen, vind dat uurtje rijden op zich wel waard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Autotasmo-Maurice in Numansdorp. Is inderdaad zo onderhand wel bekent met alle Passat types :wohow: 

 

+1

 

niet te vergeten de Skoda's, Seat's, Polootjes en al het andere brik (uitgezonderd de waanzinnige Skoda van Jee13  :mrgreen: ) wat er op de weg rondrijdt...

aangepast door Bezoeker123
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Auto Haas en Vdub zitten helaas ruim 2 uur rijden van me vandaan haha. Denk dat er niks anders op zit dan naar de lokale vw te gaan bij mij in de buurt

 

Ik moet ook 2 uur rijden om in Vorden te komen, maar dat weegt niet op tegen de vakkundigheid van Matthijs  :mrgreen: .

Daarnaast heb ik nog nooit zoveel geleerd over m'n Passat, dan na een dagje VDub.

 

Ik moet binnenkort maar weer eens een afspraak maken  :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik moet ook 2 uur rijden om in Vorden te komen, maar dat weegt niet op tegen de vakkundigheid van Matthijs  :mrgreen: .

Daarnaast heb ik nog nooit zoveel geleerd over m'n Passat, dan na een dagje VDub.

 

Ik moet binnenkort maar weer eens een afspraak maken  :thumb:

 

Ja dat is ook zo idd, ben ook al paar geweest bij matrijs voor andere dingen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ga deze week de auto achterlaten bij een turkse garage waar mijn vader ook altijd komt. Ben benieuwd. Tot nu toe alleen maar pech gehad.

Het belooft wat. Koprevisie en grote beurt. Ik zal zodra ik betaald heb de prijs hier vermelden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden