Ga naar inhoud

AutoRai 2015


Speedyace

Aanbevolen berichten

Vandaag geweest

maar ik vindt het zwaar tegen vallen wat er staat mijn mening

je kon beter naar in december De Essen Motor Show 2015 in Duitsland gaan

daar is het veel mooier en veel meer dikker auto het is zeker niet vergelijken met Rai in Amsterdam zonden voor je geld 18,50 pp kaart en pakking in rai 20 euro enz enz.

 

Ps bij de mb en bmw vw audi posc volvo enz waren wel top

aangepast door Fai
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze keer is er per exposant een bepaalde ruimte ter beschikking gesteld (betaald, uiteraard). In het verleden kochten de exposanten ruimte en konden dus zelf de grootte van de stand bepalen. Bij BMW bijvoorbeeld hadden ze niet genoeg ruimte voor alle modellen en misten bijvoorbeeld de 5 serie (sedan + touring) de X-modellen en ook de 3 serie sedan.

 

Ook altijd jammer om te zien dat er moedwillig door het publiek gesloopt en gestolen wordt.

 

Maar ik heb me wel een dagje kunnen vermaken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag geweest

maar ik vindt het zwaar tegen vallen wat er staat mijn mening

je kon beter naar in december De Essen Motor Show 2015 in Duitsland gaan

daar is het veel mooier en veel meer dikker auto het is zeker niet vergelijken met Rai in Amsterdam zonden voor je geld 18,50 pp kaart en pakking in rai 20 euro enz enz.

 

Ps bij de mb en bmw vw audi posc volvo enz waren wel top

ik heb maar 12,50 pp betaald :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeps kijk ook weer eens op het forum, heb hier nog twee kaarten liggen met vip treatment en parking voor noppes volgende keer iemand blij maken danmaar…..

Mij zien ze daar niet….staat 1200 man bij een opel kadett 1.2 met de motorkap open typisch nederlands idd beter naar de duitse shows

aangepast door MarCCel
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden