Ga naar inhoud
  • 0

Mijn Ali mod Led DRL/Richtingaanwijzer


dragon76

Vraag

Heb nadat ik de auto terug heb gekregen van het schade bedijf mijn bestelling van Ali geplaatst, werkt prima en vind het er zelf wel goed uitzien. Het lijkt wel OEM :mrgreen:  Nou nog kijken hoe lang het blijft werken ivm vocht en dergelijke maar zo op het eerste gezicht ben ik wel tevreden :thumb:

 

 Filmje hieronder:

 

(ps het extra knipperen bij richting komt waarschijnlijk van het aantal hertz van uitstralen en wat je kan filmen dacht ik, in real life zie je het niet :smile: )

 

 

https://youtu.be/bsqyCAb5z0c

 

Gr Jeroen

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Ziet er goed uit hoor !

Mooi dat het allemaal op de originele plaats van het knipperlicht kan.

Welke signalen moeten er op aangesloten worden ?

Massa, geschakelde plus, plus van stadslicht en plus van knipperlicht ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ziet er goed uit Jeroen????.

Zou je linkje willen posten welke je hebt gekocht? Heb al eens op de Ali site gekeken maar was niet zeker of ik de juiste versie zou krijgen.

Wat heb je hiervoor verder nodig om aan te sluiten?

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ziet er goed uit hoor !

Mooi dat het allemaal op de originele plaats van het knipperlicht kan.

Welke signalen moeten er op aangesloten worden ?

Massa, geschakelde plus, plus van stadslicht en plus van knipperlicht ?

Er zitten op de DRL/Knipper units 2 stekkers, 1 komt overeen met de originele stekker aan je richtingaanwijzer kabel dus die kun je er zo indoen, de andere is dus voor de DRL. Er zit een keurige kabelboom bij met een controller(klein kastje) met daaraan  dus de 2 stekkers voor aan je DRL/Knipper unit en slechts 2 aansluit draden, 1 voor geschakelde + met wel of geen extra schakelaar en de andere voor een + van je verlichting and thats it !! Aansluiten was zo gedaan was langer bezig om de kabelboom en controller netjes weg te werken, tiewraps zitten er keurig bij maar voor als je het echt netjes wil doen zoals altijd te weinig ;)

Oja en geen foutmelding mbt de knipperlichten

 

Gr Jeroen

aangepast door dragon76
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

knippert wel een beetje raar. klopt dat?

Zoals ik al zei dat heeft volgens mij met het aantal Hertz te maken waarmee de leds werken en wat je kan filmen,kijk maar eens op tv bij een Nissan gtr/Bugatti Veyron achterlichten of film de achterlichten van de 3c krijg je hetzelfde rare knipper effect,maar in het echt zie je dat dus niet. 

 

Gr Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb ongeveer dezelfde als deze, via een forumlid gekocht.

Ik heb de DRL op het boardnet aangesloten, waardoor hij bij het knipperen niet uit gaat, maar dimt, en hij word ook als parkeerlicht gebruikt.

Ik heb hem nu tijdelijk aan staan icm US-lights, maar (wat overigens perfect werkt met deze led-s) dit heeft toch een iets mindere uitstraling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gaaf man, ik heb zelf ook zon setje er al een jaar inzitten, Ben verder nog niemand tegengekomen.

Bij mij begint er in 1 unit condens in te komen, misschien handig om te kijken of ze goed verlijmd zijn en eventueel nog af te kitten.

 

Grt.

 

Ik heb nu bij 1 unit dat er vocht in zit, en ook 2 van de oranje ledjes zijn zwakker/werken niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo Jeroen (dragon76) ik heb voor een half jaar terug een Passat 3c Variant bj 2010 gekocht. Ik zag je filmpje en heb ook wel interesse in deze led drl in het knipperlicht. Ik was benieuwd hoe de verlichting je tot nu toe beviel. Nog geen kapotte ledjes of lekkage in de nieuwe units gehad?

 

Daarnaast vroeg ik me af welke k - waarde je xenonlampen hebben? Ik gok 6000k. Het past in ieder geval goed bij de drl.

 

Groetjes,

 

Edwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo Jeroen (dragon76) ik heb voor een half jaar terug een Passat 3c Variant bj 2010 gekocht. Ik zag je filmpje en heb ook wel interesse in deze led drl in het knipperlicht. Ik was benieuwd hoe de verlichting je tot nu toe beviel. Nog geen kapotte ledjes of lekkage in de nieuwe units gehad?

Daarnaast vroeg ik me af welke k - waarde je xenonlampen hebben? Ik gok 6000k. Het past in ieder geval goed bij de drl.

Groetjes,

Edwin

Tot op heden ben ik nog steeds tevreden over de drl/richtingaanwijzer. Alles werkt nog naar behoren,geen kapotte of mindere ledjes in zowel de drl als richting. Ook heb ik nog geen last van condens en het is niet dat het erg droog is geweest de laatste tijd Persoonlijk vind ik deze mod mooier als u.s. lights aangezien jan en alleman er tegenwoordig mee rijd en dan nog niet eens alleen VW ,en dit maakt het net ff anders,toch valt het de meeste mensen incl. de mindere fanatieke Passat rijders het niet eens op dat het niet standaard is.

De xenon is idd 6000K en persoonlijk vind ik ze niet te blauw maar precies goed,ze passen precies bij de drl en mijn stadsledjes die ik nu heb.

 

Gr Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoi Jeroen, bedankt voor je reactie. Goed om te horen! Het ziet er strak uit. Lijkt gewoon origineel te zijn. Ben nog niemand tegen gekomen met deze dagrijverlichting. Ik ben ook van plan om xenon in combinatie met deze drl knipperlichten en led stadslichten te plaatsen. Kan je me trouwens nog een tip geven voor led stadslichten?

 

6000K is een mooie kleur voor xenon. Heb deze kleur xenonlampen ook in de golf. Maar dan in een reflector koplamp.

 

Zat er bij de drl verlichting een duidelijke beschrijving hoe e.e.a. aan te sluiten?

 

Grt, Edwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden