Ga naar inhoud
  • 0

DSG schakelen met flippers in D?


stanis40

Vraag

Hallo,

 

viel me vandaag wat  op met rijden. Als ik de dsg 6 bak in D heb staan zou ik toch niet met de flippers Mogen schakelen?? Of wel,

dacht namelijk dat ik m daarvoor naar rechts moet zetten,  Manuele stand.  Kan dus de flippers gebruiken terwijl de bak niet in de manuele stand staat?

 

Of is dit toch normal en is het me nooit opgevallen.

 

gegroet en alvast  Urbi et Orbo, bedank foor die blume en zalig Pasen

 

Stefan

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

ow oke, das eigenlijk best wel handig:) Kwam er vandaag per ongeluk aan en toen viel t me op. Rijd er pas sinds augustus in:) :):)

Ik kwam er na een anderhalf jaar achter dat ik mistlampen voor had in m'n 3B :angel:

Ik kwam er na 3 jaar achter dat er ook werkend alarm in zat in m'n 3B  :book:  :bash:

BTW in m'n peugeot partner automaat kan ik ten alle tijden flippers bedienen zonder manueel stand te gebruiken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb n keer per ongeluk de pook opzij geduwd. Motor maakte ineens lawaai Door hoger toerental. Ik schrok me rot!

Dan heb je ook terug geschakeld. Als je de pook naar rechts doet gaat hij namelijk alleen in manuale stand, hij schakelt dan niet gelijk terug ofzo.

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dan heb je ook terug geschakeld. Als je de pook naar rechts doet gaat hij namelijk alleen in manuale stand, hij schakelt dan niet gelijk terug ofzo.

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

nee hij schakelde gewoon niet op ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden