Ga naar inhoud
  • 0

Het verschil tussen een 3c8 en 3c0 tacho


Gast Fappie

Vraag

Ik heb van Dennis een 3C8 tacho overgenomen dit is een tacho met witte matrix aanduiding.

Maar nu zie ik op internet ook tacho's voorbij schuiven van het type 3C0 met witte matrix aanduiding

 

Ik vraag me af of iemand mij kan vertellen wat de verschillen zijn.

 

Wat kan een 3C8 tacho meer of minder dan een 3C0

 

Ben benieuwd :wink:  :wink:

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

3C0 is voor de passat 3C, de 3C8 is voor de passat CC... die gaat tot 280 ipv 260, kan geen variant afbeelding weergeven (normaal toch niet), maar werkt ook in een 3C.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hiero foto van mijn tacho met DRL lampje. 

 

ps. 3C0 tacho's van 2010 hebben ook olietemperatuur als ik me niet vergis... voor 2010 niet,.

 

Ik heb een 3C uit 2009, geen DRL lampje, maar wel olietemperatuur weergave, ik zal dan wel weer een uitzondering zijn ofzo ;) . ( zie www.youtube.com/FQ0xuT9GGDo )

aangepast door Mich76
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb een 3C uit 2009, geen DRL lampje, maar wel olietemperatuur weergave, ik zal dan wel weer een uitzondering zijn ofzo ;) . ( zie www.youtube.com/FQ0xuT9GGDo )

Maar het is niet omdat het niet werkt dat het daarom niet aanwezig is. En je moet uiteraard ook de DRL lichten geactiveerd hebben in het boordnet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb een 3C uit 2009, geen DRL lampje, maar wel olietemperatuur weergave, ik zal dan wel weer een uitzondering zijn ofzo ;) . ( zie www.youtube.com/FQ0xuT9GGDo )

 

Nee dat klopt wel. Bouwjaar 2009 = modeljaar 2010. Het was vanaf modeljaar 2010

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden