Ga naar inhoud
  • 0

Zomerbandentest 2015


bert888

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

En binnenkort ook de nieuwe band van michelin,gedaan met bandenwissel. :)

 

http://www.dailybits.be/item/michelin-crossclimate-zomerband-winterband/

prima, hoef ik me ook niet meer aan gel*l te verwachten tijdens de wintermaanden van de winterbandprofeten! :mrgreen:

 

helaas geen testen van 17" banden. Grappig vind ik wel dat die pirelli cinturato evenveel score krijgen als de michelins, ik heb die cinturato's in 17" en ik zou ze zeker niet meer opnieuw kopen. Ze slijten gewoon te snel: 30 000 km heb ik er nu mee gestuurd en ze zijn alle vier bijna aan vervanging toe (hooguit nog 'n 5000 km zou ik eruit kunnen halen, maar dan houdt het écht op)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ben trouwens op zoek naar banden, maar wachten tot mei (dan komt de Crossclimate) duurt mij te lang. Heb er momenteel winterbanden onderliggen, de Vredestein Arctrac. Dit is een band waar ook spike's in kunnen en is voor extreem winterweer. Boven het vriespunt rijd het gewoon niet lekker meer, zeker niet als het 10 graden en hoger is. Veel rolgeluid en minder grip.

 

Zit te denken aan Goodyear OptiGrip 205 16

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik heb gister via popgom.nl 2x conti's premiumcontact 5 gekocht en bij een partnerbedrijf laten monteren balanceren ect.

best getest ook van de anwb

aangepast door STA
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Deze week 2 x de Goodyear EfficientGrip Performance 225-40-18 bestelt bij de autobandenconcurent.nl 99euro per stuk incl 5% korting en gratis verzenden.

Nu nog ergens laten monteren!

 

ff langs leen post joh ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden