Ga naar inhoud
  • 0

VW Bluetooth adapter met Iphone 6


surf_non

Vraag

Beste Allemaal,

 

Ik heb VW bluetooth adapter/houder met oplaad functie voor de iphone 4. Dit werkt goed met de Iphone 4S in mijn passat uit 2006 met telefoonvoorbereiding.

 

Echter probeer ik nu een Iphone 6 te koppellen, maar helaas dit lukt niet. Ik heb dit ook geprobeert met een VW Bluetooth adapter voor een Iphone 5, helaas het zelfde resultaat.

 

Heeft iemand hier ervaring mee??

 

Alvast bedankt

aangepast door surf_non
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Hier ben ik ook wel nieuwsgierig naar.. ik heb een bleutooth adapter, soms pakt hij hem wel maar meestal niet.

 

HIj kan niet verbinden met UHV zegt hij dan..

 

Op zich wil ik wel een cradle voor de iPhone6 kopen, maar ik weet niet of deze beschikbaar is ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Te oude module onder de stoel. Ben ook 4s naar een 6 gegaan en toen de module vervangen voor een ht6 model. Daarna kom ik verbinding maken.

 

Heb je misschien meer info over welke versie je dan moet hebben, wat zijn de kosten etc ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@Schippersss

Ik denk dat de TS nog een rood/blauwe teller heeft dus mogelijks zal het met de 3C8 D module niet goed werken.

Zal mogelijks beter gaan met een 7P6 035 730 K/M/N

Of een 5K0 035 730 D moet blijkbaar ook lukken

http://www.uwautoonderdeel.nl/Webwinkel-Category-1020307/Volkswagen.html

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je moet inderdaad niks maar indien je de Iphone6 wil kunnen pairen dan gaat je de bt module moeten vervangen. Ofwel kies je er 1 die samen kan werken met de rode teller, ofwel kies je een 3C8 module full premium maar dan moet je idd een andere teller erin zetten wit dot matrix (870) of tft (880)

Als je de rns erin het is het wel een mooie combi met een witte teller, 3C8 module en mfl stuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Rustig Dennis, rustig.????

Surf_non is nog nieuw hier.

En ondanks dat ie zich nog niet voor gesteld heeft helpen we hem gewoon op weg.

Kijk hier maar:

http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/34893-nog-een-bluetoothje-pairing-en-upgrade-module/?hl=%2Bbluetooth+%2Bvervangen&do=findComment&comment=622006

 

Dat had ie natuurlijk ook zelf ff kunnen doen, maar ja......????????????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wel, de 3C0 035 729E module onder jouw zetel is niet geschikt om te pairen met de Iphone6. We hebben hiervoor alternatieven gegeven. De ene module is geschikt voor rood/blauwe teller 5K0 035 730 en de andere module 7P6 is geschikt voor een witte teller (maar dit is nu even niet relevant voor jou).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ohh jee krijg ik straks ook dit probleem, heb een rode Fiss (Dennis wel bekend) en een Tel-interface 1Z0 035 729 B en geen lelijk ding op mijn dashboard  :wink:

 

Dit werkt perfect samen met mijn Iphone 4 en rode Fiss (Dennis wel bekend hahahaha)

Maar nu wil ik binnenkort overgaan op een Samsung S5, gaat dit dan nog werken?

 

Weet je al die site's van Ross-tech etc etc ik snap er de ballen van, je hebt zoveel keus... word er gek van  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dan adopteer je de module van Marcel en heb je ineens full premium en de mogelijkheid om via Rsap te gaan werken. Ineens dan ook de sms functie op de rns. Enkel je teller moet je dan wisselen met wit matrix of tft :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dan adopteer je de module van Marcel en heb je ineens full premium en de mogelijkheid om via Rsap te gaan werken. Ineens dan ook de sms functie op de rns. Enkel je teller moet je dan wisselen met wit matrix of tft :smile:

Pffffff hahahaha Effe zonder gekheid, gaat dit dan ook niet werken Peter?

 

Dan weet ik deels waar het geld van de Sonniboys (als ik ze verkoop) heen gaat  :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden