Ga naar inhoud

Hobbyruimte interessepeiling


tiptronic

Aanbevolen berichten

Goedendag hierbij organiseren wij een interessepeiling met als doel om te kijken of er animo is om te poetsen, klussen, modden e.d in een overdekte lokatie.Heb zelf voldoende ruimte om zoiets op touw te zetten.

Daarom een peiling om gezamelijk onze hobbies te kunnen uitvoeren

post-22554-0-89270100-1425833034_thumb.jpgpost-22554-0-78136000-1425833078_thumb.jpg

Deze ruimte is bijv 7,5 meter breed en 12 meter lang beperkende factor is de hoogte 2,80 meter leuk om te beginnen.

Mocht er bredere belangstelling zijn is er andere ruimte beschikbaar om evt een brug te kunnen plaatsen.

Aanwezig  gas,water,stroom 220/380,stoomcleaner.leuk idee? geef je dan snel op

Reken op kleine vergoeding voor gebruik (het wordt geen commerciele instelling)

  1. Tiptronic.
  2. Barry TDI.
  3. 35iB4.
  4. ......................
  5. ......................
  6. ......................
  7. ......................
  8. ......................
  9. ......................
  10. ......................

LOKATIE is in 't HARDE Gld

aangepast door tiptronic
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook wel bereid om bij eventuele knutsel-meetings (na aanvraag) aanwezig te zijn om leden met raad en daad bij te staan, met het repareren en/of vervangen van delen, het is tenslotte mijn beroep en hobby.

aangepast door bandenman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook wel bereid om bij eventuele knutsel-meetings (na aanvraag) aanwezig te zijn om leden met raad en daad bij te staan, met het repareren en/of vervangen van delen, het is tenslotte mijn beroep en hobby.

Kom jij ook wel eens in deze contreien dan  :?: handig om te weten  :neutral:  :mrgreen:  :neutral:

P.S heb je vrijdag nog tijd dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms ben ik wel in de regio Alfred .

Helaas heb ik as vrijdag geen tijd vanwege de ombouw van dev2.0 20v die volgende week weer klaar moet.

Maar als die klaar is ben je van harte welkom, wellicht heeft mijn vaste assistent dan ook tijd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms ben ik wel in de regio Alfred .

Helaas heb ik as vrijdag geen tijd vanwege de ombouw van dev2.0 20v die volgende week weer klaar moet.

Maar als die klaar is ben je van harte welkom, wellicht heeft mijn vaste assistent dan ook tijd?

Zal even kijken in men Agenda :lol: :lol: :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedendag hierbij organiseren wij een interessepeiling met als doel om te kijken of er animo is om te poetsen, klussen, modden e.d in een overdekte lokatie.Heb zelf voldoende ruimte om zoiets op touw te zetten.

Daarom een peiling om gezamelijk onze hobbies te kunnen uitvoeren

attachicon.gifDSCN1074.JPGattachicon.gifDSCN1075.JPG

Deze ruimte is bijv 7,5 meter breed en 12 meter lang beperkende factor is de hoogte 2,80 meter leuk om te beginnen.

Mocht er bredere belangstelling zijn is er andere ruimte beschikbaar om evt een brug te kunnen plaatsen.

Aanwezig  gas,water,stroom 220/380,stoomcleaner.leuk idee? geef je dan snel op

Reken op kleine vergoeding voor gebruik (het wordt geen commerciele instelling)

  1. Tiptronic.
  2. Barry TDI.
  3. 35iB4.
  4. butcher1981
  5. martijn v o
  6. ......................
  7. ......................
  8. ......................
  9. ......................
  10. ......................

LOKATIE is in 't HARDE Gld

Aktie geldt nog steeds hoor mensen.O ja bij mooi weer kan je ook buiten modden e.d.

OK dan DE KOFFIE IS GRATIS.     ##dat trekt ze wel over de streep## toch :!:  :!:

aangepast door tiptronic
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe we het willen organiseren ligt natuurlijk aan het aantal geïnteresseerden,maar ong 6 mensen heb je toch wel nodig.

Mijn idee is dat je zelf je gang kunt gaan met je eigen gereedschap bijvoorbeeld in je eigen tijd (zondag kan wel maar is hier geen gewoonte)

Ik heb de ruimte daarvoor iemand anders is weer motorisch goed onderlegd of op electronica gebied een kei.

Zo kun je op een gezamelijk Forum als deze elkaar vinden op ieders kwaliteit. En dat vindt ik een mooi streven :!:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden