Ga naar inhoud
  • 0

Welke speakers ?


LuyckxWim

Vraag

Hallo,

Mijn linker speaker is het aant begeven in mijn 3C.

Nu heb ik wat zitten rondzien voor andere speakers maar weet niet goed welke ik wil ... 

Bedoeling is mooie klank (geen boenk boenk)

 

Had al gezien, rockford fosgate, kenwood, hertz, alpine?

 

Welke raden jullie aan? 

 

Ik zou enkel de voorste vervangen (achterste zijn nog goed)

 

Grtz

wim

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

als je ze louter gaat aansluiten op je radio, dus zonder versterker(s) dan maakt het allemaal niet zo veel uit hoor. Zo 'n RNS geeft drie keer niks uit qua vermogen, dus veel profijt ga je niet merken van dure speakers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je een versterker koopt die overweg kan met high level input signalen kan je de luidspreker uitgangen van de rns op de versterker aansluiten.

 

Of je zet er high low converter tussen, zo kan je de versterker aansluiten met Bekabeling met RCA aansluiting.

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mijn mening als je speakers vervangt door een ander type, alles vervangen dan door het zelfde type.

Dit om het zelfde klankbeeld te hebben/behouden.

Kan toch niet dat je voorste vervangt door een ander beter merk en de papieren OEM speakers achter laat zitten en daar een versterker nog eens tussen?!

1x volume zeggen de achter al snel "POEFffff..."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

:mrgreen: de meeste systeem hebben een Fader hoor!

 

Maar inderdaad, eerlijk=eerlijk wat er bij mij standaard in zat was niet het neusje van de zalm. Aangezien je alle speakers blijft gebruiken zou je het best als een mismatch kunnen ervaren als je alleen de voorste speakers vervangt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Tsja wil je geen boenk Boenk moet je geen rockford pakken, ikzelf heb audiosystem/gladen en daar komt wel een helder/ boenk boenk geluid uit als ik dat wil kunnen sommige hier op het forum bevestigen. Wat ik je aanraad maakt niet uit wat je monteert maar isoleer je auto ! Scheelt bizar veel en kost ook niet de kop

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden