Ga naar inhoud

Photoshop request 3C Variant


Quincy

Aanbevolen berichten

Goedenavond,

 

Ik ben mij stilletjes aan het oriënteren voor wat andere wielen voor de zomer..

Mijn Passat is 30 mm verlaagd door middel van een Bilstein B12 set en hij staat nu op 16" Milwaukee wielen

 

Via MP ben ik een setje tegengekomen dat mij op zich wel aanspreekt, maar ik twijfel nog over de kleur. Kan iemand deze wielen onder mijn Passat shoppen ?

 

P1070778-BorderMaker.jpg

 

P1070268-BorderMaker.jpg

 

En het gaat om deze wielen..

 

velg5.jpg

velg9.jpg

velg8.jpg

 

Daarnaast vind ik deze wielen erg mooi, als iemand de moeite zou willen nemen om deze ook te shoppen zou ik dat ook fijn vinden..

 

Afb5281.jpg

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Ik vind het wel leuk om een beetje te spelen met fotoshop en als ik iemand er een beetje een idee mee kan geven hoe iets er onder de auto uit zou zien doe ik dat graag.

 

Als er mensen zijn die een bepaald wiel virtueel onder hun auto willen zien mogen ze altijd vragen of ik een poging kan wagen.

Zeker als ik een goede recht-aanzicht foto van de auto en het gewenste wiel heb kan ik wel wat proberen. Niet 'te' moeilijk met foto's onder een bepaalde hoek, dat lukt me nog niet  :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het wel leuk om een beetje te spelen met fotoshop en als ik iemand er een beetje een idee mee kan geven hoe iets er onder de auto uit zou zien doe ik dat graag.

 

Als er mensen zijn die een bepaald wiel virtueel onder hun auto willen zien mogen ze altijd vragen of ik een poging kan wagen.

Zeker als ik een goede recht-aanzicht foto van de auto en het gewenste wiel heb kan ik wel wat proberen. Niet 'te' moeilijk met foto's onder een bepaalde hoek, dat lukt me nog niet :wink:

Kun je hier misschien wat mee? Heb wat plannen voor de zomervelgen ????

post-17069-0-85819400-1481287451_thumb.jpg

 

post-17069-0-15462600-1481287469_thumb.png

 

post-17069-0-62310800-1481287479_thumb.jpg

 

Alvast bedankt

 

Gr Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Borbet velgen waren wat lastig omdat het een .PNG bestandje was en transparant was.

 

31413483231_a57b5d2772_b.jpg

 

31413483101_1a009fa9d6_b.jpg

Ah super bedankt,had even vlug wat foto's van de velgen van internet gehaald,niet echt gekeken wat voor bestand het was maar ik heb nu wel een indruk van wat ik wel wil.... die Vossen velgen in brons kleur staat toch wel aardig???? Zag wel op de Essen motorshow dat die kleur en goud kleur velgen een beetje de trend is op dit moment.

Hartelijk dank voor de snelle service ????????

 

Gr Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is maar een poging tot hoor.

Simpel wielen plakken lukt me wel, dit is al weer wat moeilijker.

Misschien heb je er wat aan. Ze zeggen altijd dat je tussen je oogharen door moet kijken. Dan krijg je een beetje een indruk hoe het er bij 'jouw' auto uit zou zien.  :wink:

Mooie auto trouwens.  :thumb:

 

-EDIT-

 

Ik vond in je eigen topic wat betere foto's. Iets groter. Dat photosjopt wat makkelijker.

Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik nog wat andere foto's heb gebruikt.

 

31687640985_2f4eacb77a_o.jpg

 

30846188084_07cb6c3110_o.jpg

 

31572434151_a829e27514_o.jpg

aangepast door Dianick
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden