Wij hebben een VW Passat 2.0 tdi (2006) met de beruchte (naar ik nu dus weet) BKP motor. Twee weken gelden door VW garage teruggeroepen om pompverstuivers te vervangen. Deze actie schijnt al een paar jaar aan de gang te zijn, dus snap ook niet waarom wij nu pas terug mochten komen. Van de week klapt er echter een verstuiver uit. Wijzelf denken dat de reparatie niet goed uitgevoerd is. Maar volgens VW garage had de tuimelaar metaalmoeheid en is deze eerst gebroken. De motor is waarschijnlijk naar de filistijnen. Dus je snapt dat wij niet blij zijn. We hadden nog een jaar of twee met deze auto willen rijden tot ongeveer 3 ton. (Nu 244.000) Nu moeten wij echter bewijzen dat het de fout van de garage is. Graag meningen, eventueel ervaringen!
Vraag
Pechvogel
Wij hebben een VW Passat 2.0 tdi (2006) met de beruchte (naar ik nu dus weet) BKP motor. Twee weken gelden door VW garage teruggeroepen om pompverstuivers te vervangen. Deze actie schijnt al een paar jaar aan de gang te zijn, dus snap ook niet waarom wij nu pas terug mochten komen. Van de week klapt er echter een verstuiver uit. Wijzelf denken dat de reparatie niet goed uitgevoerd is.
Maar volgens VW garage had de tuimelaar metaalmoeheid en is deze eerst gebroken. De motor is waarschijnlijk naar de filistijnen. Dus je snapt dat wij niet blij zijn. We hadden nog een jaar of twee met deze auto willen rijden tot ongeveer 3 ton. (Nu 244.000)
Nu moeten wij echter bewijzen dat het de fout van de garage is. Graag meningen, eventueel ervaringen!
Link naar reactie
Delen op andere sites
42 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten