Ga naar inhoud
  • 0

pinker in spiegel vervangen bij 3c


Marleyke93

Vraag

nadat een oud vrouwtje men spiegel een tikje heeft gegeven moest ik glas, spiegelkap en pinker vervangen aan men 3c.

nu hoe vervang ik de pinker, of krijg ik de oude pinker eraf?

ik zie 2 torxen, 1 aan de zijkant van de spiegel waar ik bij kan, maar de andere zit in het midden van de spiegel waar ik niet bij kan?

moet ik de motortje van de spiegel er eerst uithalen of is er een makkelijkere manier?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Je moet de 2 naar beneden gerichte torx schroefjes losdraaien, die zitten links en rechts onder het vlak waar je het spiegelglas op klikt. Zo haal het onderste deel van de spiegelbehuizing los, compleet met knipperlicht. Vervolgens kan je de schroefjes van het knipperlicht zelf losdraaien.

 

Edit: ik weet niet of je al zover was, maar om bij die 2 naar beneden gerichte schroefjes te komen, moet de spiegelkap en de afdekking achter het spiegelglas eraf.

 

aangepast door Ray2712
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 26-2-2015 om 22:52, Ray2712 zei:

Je moet de 2 naar beneden gerichte torx schroefjes losdraaien, die zitten links en rechts onder het vlak waar je het spiegelglas op klikt. Zo haal het onderste deel van de spiegelbehuizing los, compleet met knipperlicht. Vervolgens kan je de schroefjes van het knipperlicht zelf losdraaien.

 

Edit: ik weet niet of je al zover was, maar om bij die 2 naar beneden gerichte schroefjes te komen, moet de spiegelkap en de afdekking achter het spiegelglas eraf.

Ik krijg de kap met geen geweld los. Wat doe ik verkeerd. Alles ziet er hetzelfde uit en de kap zit op de meeste plaatsen los. Op de plek waar het hulptooltje wordt gebruikt blijft die vastzitten. ik heb al met een keukenmes geprobeerd maar hij gaat niet los. Hoe hard moet je hem naar boven trekken?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden