Hey ik heb een vw passat 3b 1.8t aeb motor. Ik heb al enkele aanpassingen gedaan aan de wagen zoals fmic, icm verwijderd en 2.0gti bobines geplaatst. Mijn laatste upgrade was een apexi avc-r. Deze heeft altijd goed gewerkt maar de laatste tijd als ik volgas geef of boven de 3000tr/min kom houd de wagen plots in en geeft dan plots weer druk. Ik dacht dat dit aan de ebc lag en heb hem dan uitgezet en toen had hij dit niet. Vandaag nog even een testje gedaan dus het darmpje van de solenoid (n75) naar de wg afgekoppeld. Normaal moet ik dan maximale druk krijgen maar hij kwam niet verder als 0.9bar en begon weer te haperen...
Ik heb een tijdje terug mijn batterij vervangen dus zou het kunnen dat ik mijn gasklep opnieuw moet laten inleren?
Vraag
Passaturbo
Hey ik heb een vw passat 3b 1.8t aeb motor. Ik heb al enkele aanpassingen gedaan aan de wagen zoals fmic, icm verwijderd en 2.0gti bobines geplaatst. Mijn laatste upgrade was een apexi avc-r. Deze heeft altijd goed gewerkt maar de laatste tijd als ik volgas geef of boven de 3000tr/min kom houd de wagen plots in en geeft dan plots weer druk. Ik dacht dat dit aan de ebc lag en heb hem dan uitgezet en toen had hij dit niet. Vandaag nog even een testje gedaan dus het darmpje van de solenoid (n75) naar de wg afgekoppeld. Normaal moet ik dan maximale druk krijgen maar hij kwam niet verder als 0.9bar en begon weer te haperen...
Ik heb een tijdje terug mijn batterij vervangen dus zou het kunnen dat ik mijn gasklep opnieuw moet laten inleren?
Link naar reactie
Delen op andere sites
7 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten