Ga naar inhoud
  • 0

Waar vind ik kaartversie ?


Fighting

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Even de zoekfunctie gebruiken. Is al veel over geschreven inmiddels.

Overigens is het ook wel handig over welke radio we het hebben ;-)

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

 

 

volkswagen-passat-1-8-tsi-118kw-cc-auto-highlite-22.jpg?attachauth=ANoY7cq6zTUPDBCKm-jM9CLyFjxwAjn3sxs8LLOjIHWWPUa6cQJb0f-d7WYcvkIAnKA2UmqOylgLwLjYPq-1140fiPj941d3X_mLZV_XDhC_Pof6MR_XvdovcOBGvi97AWkpCvd-w7D01njhAFCMtSlM097cC0U7ROSM9RPaEZJ_U1hetGXUGWjZDDJsy9wbU20ZCwUDy5cKCA_Ip9KBw1Zy4manOz_f8hCzYBNadr21JdUKhfx0IJHnVeJ-7pvoyfvBf-cIYZK_KQQ0D3xpOi24Vme_rVOqxI87zD0gqc8L99GR3XH1ays%3D&attredirects=0\\

 

 

Weet niet hoe deze heet maar dit is em. Heb al van alles hier bij zoeken ingevuld bij electronica van verschillende modellen zoals: Navigatie, kaartupdate, etc alles zonder resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De setup knop ingedrukt blijven houden tot je de toetsen FM - AM - version krijgt. Dan op version klikken. Dan kijken bij map version on hdd. Dat nummer eens intikken in google dan kom je wel terecht bij de kaartversie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Najaar 2014 als ik me niet vergis. En de POI worden vernieuwd. Een goede aanvulling daarop vind je hier.

 

 

OK bedankt Rwin en alle anderen.

 

 

 

Als ik de link aanklik krijg ik de melding: 

Het forum is tijdelijk niet beschikbaar.

 

???

 

Dit heb ik de laatste dagen al veel vaker gehad! Zie wel dat er een software update heeft plaatsgevonden maar dat veel koppelingen niet meer werken vind ik een beetje raar ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Alleen bij recente firmwareversies krijg je een Version knop te zien, bij oudere firmwareversies zul je met VCDS het developer menu moeten vrijschakelen.

 

Klopt Lucas, Ik krijg de de knop version niet te zien. Alleen AM en FM!

Moeten we dinsdag toch maar eens kijken als ik bij jullie ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden